Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen na 02.00u op de bewuste dag?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Wat doe jij dan dat je gesloopt bent?



    En wat doe jij als je nog energie over hebt na 2:00 uur?
    Ik slik geen ritalin

    Maar wij beginnen ook pas tegen de avond en aangezien de jongeren de hele dag de gehaalde sloffen moeten opknallen
    Laatst aangepast door rene_vuurwerk; 23 December 2011, 23:28. Reden: Spelfout
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door You_Make_Me_Sick Bekijk bericht
      Hehe dat is waar



      Wat denk je van 3 dagen niet slapen en op de 31e om 05:00 naast me nest staan?
      Niet slapen? En dat 3 dagen lang? Nou, dan stook je zeker om geesten te verdrijven, want als ik dagen niet slaap, dan zie ik spoken
      Laatst aangepast door Mattenfreak; 24 December 2011, 12:56.

      Comment


        na 02:00 uur zit ik al aardig aan mijn kussen te denken, veeg de laatste zooi van de straat zodat ik lekker kan blijven uitslapen, volgende ochtend even de kleine zooi opstoken en dan savonds nog wat kleine cakes en wat pijlen afsteken.

        Comment


          nou ik heb niet zo'n groot budget dus denk dat ik dit jaar al om 1uur/half 2 klaar ben, en dn ga ik met vrienden ff door de wijk lopen. Kijken naar andere mensen die nog vuurwerk afsteken en ff het overige vuurwerk opmaken.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Niet slapen? En dat 3 dagen lang? Nou, dan stook je zeker om geesten te verdrijven, want als ik dagen niet slaap, dan zie ik spoken
            Hahaha
            (te kort -.-)
            MarkHE can't live without tangerine juice, do you have some?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door You_Make_Me_Sick Bekijk bericht
              Hahaha
              (te kort -.-)
              Ja man. Is toch zo. Ik durf ook niet in een spookhuis. Mij te eng.
              Laatst aangepast door Mattenfreak; 24 December 2011, 12:57.

              Comment


                wat te doen na 2uur s'nachts?
                en dan gaat ut over adhd en ritalin
                tsja ik ben adhd-er en kon niet tegen ritalin...
                oops nu blijf ik stui stui stuiter ballen
                Gelukkig bestaan er ook nog ander mediceinen voor de adhd-er!
                Neem Dexamfitamine en zo zijn er nog veeeel meer.

                Mag het nu weer ontoppic

                Comment


                  Heb maar stuk of 10 cakes en een pijlenpakket, ben dus al vrij vroeg klaar, dan gaat het spul van overdag de fik in.

                  We zijn niet thuis maar op 10min lopen van ons huis bij vrienden, rond een uur of 2/ half 3 dus maar op huis aan

                  Comment


                    Zuipen natuurlijk!
                    Maar wie zegt dat we om 2 uur al klaar zijn?!
                    Offline!

                    Comment


                      Door drinken en feesten. En dan weer een jaar wachten
                      The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                      Comment


                        Lekker nagenieten...

                        Comment


                          buizen natuurlijk. Of de hele nacht door melkbus schieten. En dan ook buizen. Even kijken waar ik zin in heb.
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            Het 00:00 uur moment beleef ik lekker thuis met ons gezin en m'n oom, tante en 2 neefjes. Heerlijk stoken tot een uur of 00:45, eerst tot ong. 00:20 het siervuurwerk en dan nog even klein halfuurtje als het iets rustiger word met mijn neefjes wat rotjes dingen afsteken, en af en toe een nitraat neergooien, vinden ze prachtig! Dan om 01:00 fiets ik met de krat pils achterop en een rugzak vol drank en vuurwerk naar mijn vriendengroep toe waarvan ruim 60% dan aardig wat pilsjes achter de kiezen heeft dus daar zit de sfeer er al goed in, hun zijn dan ook al vanaf 21:00 bij elkaar. Uiteraard eerst het vuurwerk opstoken met hen voordat we aan de alcoholische consumpties gaan! Dan is het een keertje op tegen 01:30 en gaan we binnen aan de zuip, rond een uur of 03:00/03:30 komen de ouders van de persoon waar we dan zitten thuis en maken wij ruimte voor hen. Tot een uur of 04:30 lopen we dan gewoon een beetje rond door het dorp/stad, mensen zalig nieuwjaar wensen, af en toen nog wat afsteken wat we toevallig tegenkomen in broek- en of jaszakken. Daarna naar de kroeg waar we tot een uur of 07:00 zitten en dan moe maar voldaan het bedje induiken en m'n roes uitslapen!

                            Comment


                              huilen....
                              Op andere fora: bloodwake / mollyman

                              Comment

                              Working...
                              X