Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk gevoel komt er bij jou naar boven als de klok op 00:00 staat ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welk gevoel komt er bij jou naar boven als de klok op 00:00 staat ?

    Wat is jou gevoel als het dan eindelijk 00:00 is.
    Ben je blij,vrolijk,emotioneel of ben je er echt even stil van.
    Laat hier weten wat jou gevoel is als het 00:00 is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Meestal oprechte blijdschap dat het weer zo ver is.

    En dat uit zich op verschillende manieren.
    Hoe minder ik gezopen heb, des te lijper en drukker ik ben. Vorig jaar liep ik jetzt geht's los te schreeuwen en te joelen. En ik schreeuwde sukkels toen de buren een pijl op de grond lieten ontploffen waarna ik hard moest lachen. En buiten was ik ook het één en ander aan het schreeuwen. Hehehehe.

    Comment


      #3
      Bij mij gaat er rond die tijd heel veel door me heen:

      - Staat alles klaar?
      - Oh nee, het is bijna voorbij:(
      - Ah, ik wil naar buiten, snel aub die gelukkig nieuwjaar, hup hup hup.
      - Oke, stoken maar.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #4
        Ik ben dan heel blij maar heb toch ook weer een dubbel gevoel omdat het bijna over is. Ik ga eerst gewoon familie en vrienden een gelukkig nieuw jaar wensen en dan loop ik naar buiten en ga ik eerst 10 a 15 minuten kijken naar het vuurwerk van kinderen uit de buurt. En dan ga ik los.

        Comment


          #5
          Alsof ik net het ultieme orgasme heb beleefd!
          Mvg, Landinho

          Comment


            #6
            wat voor gevoel er in me boven komt?
            uuuuuh

            GELUKKIG NIEUW JAAR

            Comment


              #7
              k*t nog maar 2 uur stoken :(

              Comment


                #8
                Ja, heel veel verschillende gevoelens denk ik. Je kijkt terug op het jaar, de leuke en de minder leuke dingen. Voor de minder leuke dingen ga je het lekker afsluiten met veel geknal, dus dat geeft weer een extra stimulans om lekker een groot feest te bouwen in de straat. Dat glas Champagne hoeft van mij niet, sla hem gelijk achterover en ren als het mag naar buiten: STOKEN!

                Comment


                  #9
                  Vuurwerk op stoken en daarna van de kaart
                  NO³

                  Comment


                    #10
                    Bekijk onderstaande beelden en voel wat ik voel op oudejaarsavond om 00.00u! Één en al kippenvel!!

                    Moet zeggen dat veel beelden toch ook wel emoties oproepen en sommigen zelfs zoveel dat ik ervan met een brok in mijn keel zit.. maar het levert één en al kippenvel op, en dat is mijn 00.00-gevoel!!

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                      Bekijk onderstaande beelden en voel wat ik voel op oudejaarsavond om 00.00u! Één en al kippenvel!!

                      Moet zeggen dat veel beelden toch ook wel emoties oproepen en sommigen zelfs zoveel dat ik ervan met een brok in mijn keel zit.. maar het levert één en al kippenvel op, en dat is mijn 00.00-gevoel!!

                      movie

                      movie

                      movie

                      movie

                      movie
                      en dan 5 over twaalf gillend en rennend naar buiten
                      vuurwerk, daar zeg ik geen nee tegen

                      Comment


                        #12
                        eerst ff de spanning eruit poepen, dan komt de fase van emotionele activiteit en dan vreugde om naar buiten te sprinten
                        De kruitstress begint weer!!

                        Comment


                          #13
                          Zo gaat ,t hier: Eerst aftellen, en dan wilt iedereen nog een knuffel :| Denk echt altijd: LAAT ME NAAR BUITEN AAH!

                          Comment

                          Working...
                          X