Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Elke dag krijg ik steeds een beetje meer kriebels. Maar ik denk dat het over 2 dagen enorm veel want dan is Kerst voorbij en staat echt alles in het teken van vuurwerk.
    Kriebels bereiken een hoogtepunt om 00:00 bij de jaarwisseling. Dan we met zn allen naar 2011 en verwelkomen we:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #47
      vooral nu omdat het nog maar een weekje is

      Comment


        #48
        Ik krijg altijd kriebels als de vuurwerk besteld is. Dan heb ik er echt zin in!

        Comment


          #49
          Nu zeker, maar het begint altijd in oktober
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #50
            Denk dat de kriebels toch echt woensdag avond komen.. de avond voor dat ik mijn vuurwerk aankopen kan ophalen!


            Denk dat ik dit jaar het even rustig aan doe, zoveel mogelijk de kriebels beetje onder controlle proberen te houden. Ik kan meestal slecht slapen voor oudjaarsdag en ben dan echt helemaal gebroken. Neem denk gewoon een biertje of 2 in de avond en ik val als een blok in slaap.

            Comment


              #51
              Nu al, wordt al veel afgestoken dat je bijna zou denken dat oudjaarsavond is

              Comment


                #52
                Sinds een weekje of 3 geleden, ik freak echt helemaal uit!
                Groet, Sander

                Comment


                  #53
                  Sinds een paar weken al... eerste knalletjes al horen en dan laait het vuur binnen op... Kun je alleen nog maar denken aan de 31ste. Al dat vuurwerk en de gezelligheid Echt zenuwslopend, maar als het dan zover is. Dan gaat het goed los:P

                  Comment


                    #54
                    het is hier nu behoorlijk stil door de veraders daarom is het nu moeilijker dan vorig jaar en daarvoor.vorig jaar kon je elke dag vanaf kerst er wel een paar in de tuin gooien om je positieve vuurwerk stress te verdelen.maar dit jaar door misdaad anoniem weet je nooit wie er achter de gordijnen stiekem zit te bellen

                    Comment


                      #55
                      bij mij beginnen de kriebels te komen zo rond eind november, begin december

                      Comment


                        #56
                        nu alweer! of zou het nog een restant zijn, het nagenieten?
                        Youtube: Fuse & Cues

                        Comment

                        Working...
                        X