Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

    Net als het topic over Welk product steek jij als eerste af om 10.00 uur s'ochtends? Het topic over welk product er dit jaar aan mag geloven om als eerste het nieuwe jaar in te mogen luiden!

    Laat het hier weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Wat ik als eerste afsteek?

    Dat ligt er maar helemaal aan wat ik nog los in mijn jaszak heb zitten van het knallen in de middag. Grondbloem, astro,.... dan genieten van het vuurwerk in de straat en neeffie en zijn zusje met de morning glories en sterretjes.
    En dan het klaar zetten van de cakes, en zelf lekker stoken.(als ik geen camera in de hand heb)
    Vuurwerk, vuurwerk, en nog eens VUURWERK!

    Comment


      #3
      Eerst even kijken naar de potten van de buren en dan een silver salute afsteken en even iedereen laten zien wat pas goede knallen zijn

      Comment


        #4
        Om 00.00 uur steek ik niks af anders merk je er niet veel van..

        denk rond 00.10 net als vorige jaar met Falcon van Diamond
        ken altijd nog veranderen..:P

        Comment


          #5
          Vorig jaar waren dat bij mij ook 2 Beko Sky Screamers, wat een geweld! Was helaas wel erg gevaarlijk omdat de helft van de fluiters niet omhoog ging maar horizontaal de straat verliet. Maar de buurt wist wel gelijk dat Ruben ook mee ging doen met het geweld, man man man! Waar ik dit jaar mee ga beginnen om 12 uur moet te tijd nog even hebben, eerst weten wat alle importeurs voor mooie producten binnenhalen voor ons, en natuurlijk waar ik mijn vuurwerk haal wat daar het assortiment is.

          Comment


            #6
            Mijn strijkers
            Ik heb tot nu toe alleen nog maar strijkers.
            Geen nieuwjaar zonder vuurwerk!

            Comment


              #7
              Vorig jaar waren ze niet zo blij met me, stond om 10 voor 12 al bij de deur met mijn jas aan en mijn tas vol met vuurwerk... heb toen om 00.00 uur snel iedereen de beste wensen gedaan, en ben snel naar buiten gerent en heb ff drie TRUENO's(pyrostar) afgestoken vond dat wel toepasselijk omdat ik ook de dag begonnen ben met een TRUENO.
              heb toen mijn matten afgestoken, en ben toen de mist een beetje was opgetrokken naar m'n maat gelopen,

              Dit jaar zal ik eerst ff gaan genieten van het vw want de buren zijn waarschijnlijk weer thuis en daar komen ook een hoop vw 'freaks', en die hebben altijd schitterend vuurwerk.

              Comment


                #8
                Vorig jaar waren dat 4 Salutes van Wolff.

                Dit jaar nog geen heel concrete plannen. Maar 3x Sound Barrier is een eerste gedachte.

                Comment


                  #9
                  ...Als ik dan nog leef, bedoel je?
                  Guess who's back?

                  Comment


                    #10
                    Ik om 00.00 uur door al mijn vuurwerk heen te zijn, dan kan ik eens bij de buren kijken wat die allemaal voor bagger hebben gekocht.
                    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                    Comment


                      #11
                      Het is nog niet zeker, maar ik wil een klein projectje de lucht in schieten van wat knalcake' s en fluitpotten. Even een hoop herrie maken in een kort minuutje. Daarna zie ik het wel, ik kan dat nooit inplannen want het loopt nooit volgens plan haha

                      Comment


                        #12
                        Ik doe tegenwoordig rustig aan om precies twaalf uur.
                        Eerst ff kijken wat iedereen in huis heeft;-) En da ga ik zelf rustig aan stoken.
                        Dit jaar zit ik wel te denken om een projectje in elkaar te flansen van wat budget potten. Kijken wat heavy 5 potjes en die meuk;-) Altijd leuk om tegelijk af te steken in w shape want dat trekt wel de aandacht.

                        greetzzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          #13
                          Ik twijfel nog, Secret Salute is natuurlijk een mooie om te beginnen, maar om te eindigen ook wel... 2x Silver Salute kan natuurlijk, of gewoon beginnen met siercakes gelijk ;)
                          Screaming (fluitcake, 300sh) is ook nog een optie, of klein beginnen met 2x Yellow Sky action...

                          Iemand een idee wat beter is? :P
                          Heavy Legend 4/Pina Colada/Gorgeous/ 2x Treasure Island kan ook nog... :P

                          Comment


                            #14
                            Dit jaar niets, dit jaar eerst de buurt even zijn ding laten doen. Dan met mijn laatste grote show ooit komen...
                            De pallets liggen al klaar, mortierrekken al gemaakt en de zandzakken heb ik nog.
                            Op andere fora: bloodwake / mollyman

                            Comment


                              #15
                              zware jongens van marijn en een paar hoogmoetjes

                              Comment

                              Working...
                              X