Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is tijd om af te tellen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het is tijd om af te tellen

    Aftellen!

    Sinds dit sfeergedeelte is geopend zitten we alweer in de maand september. Voor een heel groot deel van de vuurwerkliefhebbers betekend dit dat het echte vuurwerkseizoen weer is begonnen. In deze periode zal het overal op het internet weer druk worden en zullen de nieuwtjes de pan uit komen. In de tussentijd zal de tijd ook voorbij vliegen en voor dat je het weet is het alweer zover.

    Hoe breng jij de tijd door om het allemaal zo snel mogelijk te laten gaan? Blijf jij nog rustig in de laatste maanden?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Afgelopen jaren had ik school of werk om mijn tijd zo snel mogelijk te verdoen.

    Dit jaar heb ik er een grote passie bij, dus, zo verdoe ik mijn tijd dan. Alleen nu werkloos. Dus, de tijd dat er niks gebeurt kijk ik meestal tv of computer ik.

    Maar goed, meestal is het ook zo dat ik rond September begint te mailen na een lokale dealer waar ik zeer goed contact mee heb. En ja, dat houd je ook bezig. (Bezoekje bunker, ophalen spullen, bestellingen plaatsen, vuurwerkdemo etc.) xD

    En ja verder, de tijd gaat meestal zo snel, dat ik me wel weet te vermaken, ik denk eerder: Zolang je niet wacht, des te sneller de tijd gaat En dan ist zover.

    Maar goed, afgelopen jaren valt het wel op dat ik vanaf september van die vage dromen, tot nachtmerries aan toe krijgt over vuurwerk. Laten we hopen dat t bij dromen blijft dit jaar xD

    Excuses voor mijn ABN!
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Ik doe gewoon mijn dingen die ik moet doen. Druk zat mee. En in de tussentijd word ik met een baggerrooster gedwongen in de ochtend mij ergens mee te vermaken. Gek genoeg is dat vwc. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dathet weer zou gaan kriebelen bij mij.

      Comment


        #4
        Tja, ik ben atm druk genoeg met school.
        Andere hobby is modelbouw, waar ik ook mee bezig ben..
        Mvg, Landinho

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Aftellen!

          Sinds dit sfeergedeelte is geopend zitten we alweer in de maand september. Voor een heel groot deel van de vuurwerkliefhebbers betekend dit dat het echte vuurwerkseizoen weer is begonnen. In deze periode zal het overal op het internet weer druk worden en zullen de nieuwtjes de pan uit komen. In de tussentijd zal de tijd ook voorbij vliegen en voor dat je het weet is het alweer zover.

          Hoe breng jij de tijd door om het allemaal zo snel mogelijk te laten gaan? Blijf jij nog rustig in de laatste maanden?
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Comment


            #6
            Ik werk gewoon 40 uur dus dan gaat de tijd doordeweeks heel snel.
            Weekend ook altijd druk dus het gaat allemaal wel snel voorbij.
            En daarbuiten ben ik vaak aan het game op me xbox360 en in de aan komende maanden komen er veel goeie games uit dus dan gaat de tijd ook alweer wat sneller.

            Comment


              #7
              Komende weken blijf ik vooral nog heel rustig. Af en toe eens een filmpje terug kijken en een beetje in de stemming komen met al die leuke topics hier Naar mate sinterklaas en kerst nadert wordt ik vanzelf steeds enthousiaster en begin ik ook langzaam met het maken van lijstjes e.d.

              Comment


                #8
                Countdown filmpjes maken!

                Stelt niet veel voor, heb helaas alleen een oude camera. Maar het is beter dan niets! Het is een verzameling van een paar filmpjes die ik vorig jaar gemaakt heb. (Tip: NIET fullscreen kijken )

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Edit:

                Voor de geinteresseerde, dit is er te zien in het filmpje van begin tot eind: 4x Fenix, 2x Cobra 6, 4x Pyrostar King of Thunder tegelijk, 2x Neon Mosquitoes tegelijk (heerlijk geweld ), 3" no-name gamboge to color, 3" no-name ring w/ crackling, 4" no-name silver crown, Big Spanish Cracker, Zink 905, Fenix, Kometa Circo Blitz, Chainthunder 100.
                Laatst aangepast door A2Racer; 2 September 2011, 15:54.

                Comment


                  #9
                  Slagen voor VWO 5 en op zaterdag werken in de tuin. Misschien neem ik ook nog een folderwijk omdat ik toch best veel vrije tijd heb. Daarnaast ben ik wel te vinden op de xbox.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door AVPyro Bekijk bericht
                    Slagen voor VWO 5 en op zaterdag werken in de tuin. Misschien neem ik ook nog een folderwijk omdat ik toch best veel vrije tijd heb. Daarnaast ben ik wel te vinden op de xbox.
                    o ja wat is je gamertag dan ? heb ook xbox
                    vuurwerk, daar zeg ik geen nee tegen

                    Comment


                      #11
                      Voornamelijk veel werken 40 / 50 uur per week. Daarnaast moet ik altijd nog studeren (ik werk in de IT dus daar houdt studeren nooit op).

                      Ben wel blij dat het alweer September is, het seizoen is weer begonnen. We zijn al met een paar man elke maand geld apart aan het zetten voor komend oud en nieuw, dus lijstjes maken komt er ook weer aan. Meestal vanaf November begint het echt extreem te kriebelen.

                      Ga vanaf 1 Oktober samenwonen, dus ook dat zal me wel wat bezig houden. Ga trouwens in Belgie wonen dus kunnen we mooi al het hele jaar vuurwerk opslaan!
                      Freak 4 Life

                      Comment


                        #12
                        Werken/werk vinden. Over een paar weken begint mijn opleiding weer waar ik even wat extra's voor moet geven maar goed, vuurwerk zal daar zeker niet onder lijden. Ik moet wel zeggen dat de maand voor september ik al begon met aftellen naar het aftellen toe, dan begint het weer even wat eerder!

                        Comment


                          #13
                          Het is echt tijd om af te tellen

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #14
                            Ga je deze filmpjes nou iedere dag kijken, Arjan?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                              Ga je deze filmpjes nou iedere dag kijken, Arjan?
                              Elke nacht om 00.00 uur ja
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X