Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Winter

    Vriendelijke vrienden,

    Over enkele weken mag het van mij weer zo ver zijn. De koude wind die in je gezicht snijdt. Witte sneeuwvlokken die de straat verlichten. Kerstverlichting die je energierekening verdrievoudigd. En natuurlijk de warme kop chocolademelk bij de brandende open haard.

    De link met oud en nieuw word al snel gelegd bij deze weersomstandigheden, maar voordat we het weten is het zover! Kerst (http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11441), Sinterklaas... Oudjaarsavond!

    Wat voelen jullie bij de winter? En wat heeft dit voor invloed op jou? Geniet jij meer van de koude winterdagen of heb je liever de zomer in je bol?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    het liefst gewoon de winter vind ik de mooiste tijd van het jaar, heb er ook helemaal geen erg aan als het gesneeuwd heeft op oudejaarsdag, gewoon even het stuk waar ik ga stoken goed bijhouden met strooien ed ;)

    Comment


      #3
      Ik vind de winter heerlijk, voor we het weten is het alweer zover.

      Zat toevallig net even op de website van de Action te kijken en zag tot mijn verbazing dat ze al strooigoed verkopen!



      Heerlijke koude wind, onder de warme dekens, warme chocomel erbij en lekker VWC'en. Puur genieten.
      Freak 4 Life

      Comment


        #4
        De wintermaanden zijn absoluut mijn favoriete maanden in het jaar. Natuurlijk springt de decembermaand daar metershoog in boven uit omdat in deze maand alle mooie feesten plaatsvinden. Maar ook de aanloop naar deze feestdagen zijn geweldig. De hele sfeer begint straks weer te leven en vanaf dat er kerstverlichting in de tuinen te vinden is voel ik me al een stuk gelukkiger. Vroeger begon het allemaal met de komst van vuurwerkfolders (na sinterklaas) maar nu is begin september al de pediode waarin alles tot leven komt.

        Comment


          #5
          @Vaessen: Bij ons in de Appie staan er in het magazijn inmiddels ook al grote dozen met strooigoed, komt wss over een paar weken in de winkel te liggen :P

          Comment


            #6
            Heerlijk die winter! Ik kan beter tegen kou dan tegen hitte.
            Alhoewel stoken in je korte broek is ook wel lachen!
            Had gelezen dat de vroegste sneeuw was in oktober hier in Nederland.
            Was in begin 19e eeuw!
            Hopen nu ook

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
              Heerlijk die winter! Ik kan beter tegen kou dan tegen hitte.
              Alhoewel stoken in je korte broek is ook wel lachen!
              Had gelezen dat de vroegste sneeuw was in oktober hier in Nederland.
              Was in begin 19e eeuw!
              Hopen nu ook
              idd oktober al zal wat zijn
              vuurwerk, daar zeg ik geen nee tegen

              Comment


                #8
                Aaah winter, mijn favoriete jaargetijden (mits het een goede winter is, zoals afgelopen 2 á 3 jaar).
                Afgelopen jaar nog op 4 december op natuurijs geschaatst als één van de enige Nederlanders en ook het vroegste ooit dat ik op natuurijs had gestaan.

                Hierbij wat foto's van de afgelopen jaren.




                Groeten...:)

                Comment


                  #9
                  Bedankt voor die heerlijke sfeer foto's.
                  Ik zou zeggen, kom mar op met al die foto's.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Hehe.. Pepernoten en speculaas bij de Jumbo alweer te koop.
                    Guess who's back?

                    Comment


                      #11
                      De winter is voor mij echt het favoriete seizoen!
                      Zoals vele zeggen, dan komt alles weer tot leven(qua vuurwerk).

                      Comment


                        #12
                        De winter is vet maar niet zo leuk als je 4 maand sneeuw hebt of langer... Hopen dat met oud en nieuw beetje mooi weer is (onder nul natuurlijk en geen sneeuw)

                        En de enigste dingen die je van sinterklaas het hele jaar door kunt eten zijn de chocolade pepernoten en marsepein

                        Comment


                          #13




                          Hopelijk dit jaar weer.
                          Groeten...:)

                          Comment


                            #14
                            Dit was vorig jaar bij ons in de winter, heerlijk voor de kachel genieten, laptop erbij en vuurwerkfilmpjes bekijken.

                            Freak 4 Life

                            Comment


                              #15
                              Winter vind ik ook echt super. Met de hond spelen in de sneeuw en lekker uitglijden met je fiets wanneer je naar school gaat. Laat de sneeuw maar komen.

                              Comment

                              Working...
                              X