Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar haal jij je vuurwerk ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waar haal jij je vuurwerk ?

    Waar haal jij je vuurwerk?

    Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

    Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Zelf haal ik meestal bij lokale dealers, dealers die op fietsafstand te doen zijn. (Dus Streefland/Goudvuur/Profile Hoogeveen/Vuurwerkreus/Frans Mulder) Maar mits mijn pa het wilt, gaan we soms ook verder, want meestal halen we het met z'n 3-en op (ik, me zusje en me pa). Hetgeen wat me vooral beinvloed is deze forums en de prijzen die ik kan winnen. Ik zelf, ben best tevreden met wat we in Gouda hebben en ja, als je de helft van je vuurwerk wint ga je niet klagen.

    Verleden jaar was iets anders, ik had dus wat gewonnen dus, we gingen eerst naar Pijnacker toe (hier haalde we wat bij Intratuin & Zena), vervolgens gingen we naar Driebruggen (hier haalde we wat bij Ahles Vuurwerk), daarna namen we een bezoekje bij Streefland. Toen dropte we ff alles thuis. Moesten we eerst onze onstapte hond weer pakken. Vervolgens gingen we naar Goudvuur en tot slot nog naar Waddinxveen voor De Vuurwerkreus. En ja, toen waren we na 6 uur onderweg te zijn geweest klaar:P
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Zelf werk ik voor de Boerenbond Sevenum waar verschillende collecties van Lesli verkocht worden. Hier neem ik natuurlijk het een en ander mee en voor de overige collecties zal ik dit jaar naar alle waarschijnlijk langsgaan bij Harten4 te Veenendaal. Een mooie winkel, met zeer gepassioneerde eigenaren waardoor het vuurwerkgevoel nog eens extra wordt opgewekt

      Comment


        #4
        waarscheinlijk word het dit jaar weer orthen voor mij na afglope jaar is het me goed bevalle daar en ze hebbe leuke producten.
        We Love Fireworks

        Comment


          #5
          Ik ga dit jaar voor de vierde keer op rij naar Kuiper Koekange. Voorgaande jaren goed bevallen en het bevalt eigenlijk steeds beter. Erg goede acties en een zeer ruime keus aan vuurwerk. In het noorden absoluut één van de betere vuurwerkwinkels.

          En dan nog wat losse dingetjes van Lesli bij de Welkoop (Goldmembers!).

          Comment


            #6
            Net als afgelopen jaar,Vuurwerk XXL,Voorst,en Vuurwerk Orthen,Den Bosch.
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #7
              Ik haalde mijn vuurwerk eerst altijd bij Van Kortenhof in Maassluis. Deze dealer verkocht GBV maar ik ben vorig jaar naar Vuurwerk Schiedam geweest en die verkochten voornamelijk Wolff plus nog wat dingen van Schuurmans. Ik probeer dit jaar toch naar een wat grotere vuurwerkwinkel te gaan zoals vuurwerk magazijn 7 kamp of Rijswijkse vuurwerkhallen, omdat die veel meer collecties hebben en dan moet ik niet naar super veel winkels die verschillende collecties hebben.
              Laatst aangepast door AVPyro; 1 September 2011, 22:50.

              Comment


                #8
                Geen idee. Hangt er volledig vanaf waar met wie ik ga vieren (kan in 't noorden zijn of in 't midden van 't land) en wat ik wil kopen icm collecties bij bereikbare dealers. Het wordt in november wel duidelijker.

                Comment


                  #9
                  Mantel-vuurwerk in Arnhem en voor de rest wat kleine dealers hier in de buurt! Vooral prijzen en bereikbaarheid beïnvloeden me.

                  Comment


                    #10
                    Vuurwerk4all, voor Bonfireworks, Rubro en nog wat Wolff.

                    5 kilometer dus makkelijk te doen

                    Comment


                      #11
                      Vuurwerkdiscount wierden
                      [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                        Ik ga dit jaar voor de vierde keer op rij naar Kuiper Koekange. Voorgaande jaren goed bevallen en het bevalt eigenlijk steeds beter. Erg goede acties en een zeer ruime keus aan vuurwerk. In het noorden absoluut één van de betere vuurwerkwinkels.

                        En dan nog wat losse dingetjes van Lesli bij de Welkoop (Goldmembers!).
                        Als ik alles rond heb, heb je er nog een goede winkel bij

                        Comment


                          #13
                          Vuurwerk Orthen, en wat lokale verkooppuntjes voor wat losse dingetjes
                          NO³

                          Comment


                            #14
                            Ik werk in een winkel en hoef verder nergens anders heen. Die winkel heeft een uitgebreid assortiment dus ik hoef ook niet verder te kijken. Deze winkel is voor mij wel een paar uur rijden maar dat vind ik helemaal niet erg.

                            Comment


                              #15
                              Bij goedkopervuurwerk.nl, ben er nu al 2 jaar geweest en ik ben altijd zeer tevreden naar huis gegaan.

                              Voor de kleine dingetjes heb ik nog een lokale Broekhoff dealer (De 500 shots matjes van Broekhoff waren verassend goed) en een Wolff dealer.
                              Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                              Comment

                              Working...
                              X