Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer op 31 december en 1 januari

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het weer op 31 december en 1 januari

    Het weer op 31 december en 1 januari

    Vorig jaar kan het niemand ontgaan zijn: dikke mist! Daardoor was het zonde om groot vuurwerk af te steken in sommige plaatsen in Nederland. Dit jaar hopen we op een betere voorspelling! Heldere lucht gevuld met sterren, windstil en geen neerslag zijn de ultieme weersomstandigheden voor een perfecte jaarwisseling.

    Waar kunnen wij deze voorspellingen vinden? En wat vind jij van het weer tijdens het vuurwerk?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    En hij is open

    Het wordt echt mooi weer hier!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Hahaha geniaal, -41!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
        En hij is open

        Het wordt echt mooi weer hier!

        image
        Brrrr minimum -41 graden gaat lekker koud worden



        EDIT: ruben je was met net voor xD

        --pyro99
        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

        Comment


          #5
          Fijn om te weten dat Nederland vanaf 31-12 onderdeel uitmaakt van siberië.

          Comment


            #6
            @Wesley Heb vorig jaar helemaal geen mist gezien!
            Lang leve Limburg!

            @Steef Dus als we jou plaatje mogen geloven, kan het zo zijn dat het -41 graden celcius word?!

            Heb vanmorgen effe op www.buienradar.nl gekeken, en zij zeggen dat het op de 31ste minimaal 4 graden word met wind van 20 km/u.
            Offline!

            Comment


              #7
              en een klein beetje regen ook. 17,8cm

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door zuidwest Bekijk bericht
                en een klein beetje regen ook. 17,8cm
                Zoeits heet sneeuw
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #9
                  Voor mijn dorp geeft weeronline.nl het volgende op.
                  0 tot 5 graden
                  windkracht 3
                  25% kans op regen
                  En als het regent valt er 0 mm
                  Weercijfer een 7.

                  Wind mag nog iets minder maar hier wil ik best voor tekenen.

                  Comment


                    #10
                    Bij ons geven ze dit op:

                    31 dec; minimum temp 4 graden, maximum temp 6 , windkracht 3, 10% kans op neerslag. Ze zeggen dat het heldere dag word, dus geen neerslag.

                    1 jan; Precies hetzelfde, behalve dat het windkracht 4 word.



                    Hoe het er nu uitziet is het voor mij echt perfect, behalve dan die wind! Is echt hinderlijk. Vind windkracht 3 echt het maximum wat je mag hebben met oud en nieuw. Dus ik hoop dat het nog wat minder word, en dat de rest een beetje hetzelfde blijft. ( omgeving rdam btw )

                    Comment


                      #11
                      Dit topic maar ff in de gaten houden
                      Vind het weer wel erg belangrijk voor een leuk en gezellig oud en nieuw!
                      Knaap!

                      Comment


                        #12
                        Het beeld nu is positief, normale temperatuur, wind en geen kans op neerslag.







                        Bron: www.weer.nl
                        Groeten...:)

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                          Het beeld nu is positief, normale temperatuur, wind en geen kans op neerslag.

                          image


                          image


                          image


                          Bron: www.weer.nl

                          mm, geen kans op neerslag? de EPS wijst anders uit hoor....wat deze eps laat zien is de cumulatieve neerslag, die laat minder zien dan de neerslag EPS 15 daagse, die is duidelijker.. (rond 22.10 beschikbaar....), volgt straks...

                          Comment


                            #14
                            Voorlopig maken actieve depressie de dienst uit met aanvoer van steeds zachtere lucht. Feit is: zo een stevige westcirculatie zoals nu hebben we sinds 2004!! niet meer gehad....Tot aan oud jaar depressie activiteit...nieuwste ECMWF komt wellicht met wat hogere druk tegen oud en nieuw....zie kaart hieronder...


                            Ik zal regelmatig wat posten alhier, kijk anders even op VMW, daar heb ik mijn eigen weerhoek met nog veel meer info....

                            Meteo-mod VWM

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
                              Voorlopig maken actieve depressie de dienst uit met aanvoer van steeds zachtere lucht. Feit is: zo een stevige westcirculatie zoals nu hebben we sinds 2004!! niet meer gehad....Tot aan oud jaar depressie activiteit...nieuwste ECMWF komt wellicht met wat hogere druk tegen oud en nieuw....zie kaart hieronder...
                              image


                              Ik zal regelmatig wat posten alhier, kijk anders even op VMW, daar heb ik mijn eigen weerhoek met nog veel meer info....

                              Meteo-mod VWM
                              Nou ben ik niet zo heel erg thuis in het vakjargon over het weer, maar begrijp ik het goed dat de tot na de kerst regenachtig baggerweer mogen verwachten waarbij de kans bestaat dat het de laatste 3 dagen mogelijk beter weer gaat worden voor ons freaks?

                              Comment

                              Working...
                              X