Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eerste knallen al gehoord ?

    Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

    Heb jij al knallen gehoord?
    En wanneer begin jijzelf met knallen?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ja knallen heb ik al gehoord, twee weken geleden werden hier vlak achter enkele cakes de lucht in gejaagd en nu hoor ik af en toe al een verdwaalde knal.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Ik hoor al een maand of drie elk weekend hier in de buurt een lekkere cake de lucht ingaan Nooit verkeerd zo
      Zelf begin ik uiteraard alleen met afsteken op de dag zelf. Misschien een dagje of twee eerder als ik alle cakes en de rest van de bestellingen binnen heb haha

      Comment


        #4
        hier is het vrij rustig qua vuurwerk, toch wel een paar knalletjes gehoord maar verder geen cakes of pijlen.

        Comment


          #5
          Laatste tijd hier vooral veel knallen van vuurwerkshows, nog zeer weinig consumenten vuurwerk. (Behalve 1 vuurpijl hier in de straat voor een verjaardag, welke verdacht dicht in de buurt van ons huis werdt afgestoken)
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #6
            Hier hoor je continu knallen lijk je wel. Laatste though was anderhalf week geleden, 4 a 5 prachtige pijlen, jammer dat me camera niet goed i.d. nacht kan filmen.
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #7
              Laatst bij t voetbal een paar fakkels, is natuurlijk geen "echt" vuurwerk, maar die lucht is heeeeeeerlijk

              Comment


                #8
                k hoor al aardig wat vuurwerk hier.: cakes,pijlen,knallers. zeker al 5 pijlen, 3potten en de knallers heb ik niet geteld

                Comment


                  #9
                  Hier heb ik dit jaar nog niks gehoord. Vorig jaar was het veel drukker maar dat kwam denk ik ook doordat veel mensen vuurwerk in huis hadden voor het WK voetbal.

                  Comment


                    #10
                    eergisteren in t'tunneltje hier naast
                    vuurwerk, daar zeg ik geen nee tegen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door dinoroel Bekijk bericht
                      Laatste tijd hier vooral veel knallen van vuurwerkshows, nog zeer weinig consumenten vuurwerk. (Behalve 1 vuurpijl hier in de straat voor een verjaardag, welke verdacht dicht in de buurt van ons huis werdt afgestoken)
                      haha was jij dat niet stiekum zelf ?
                      vuurwerk, daar zeg ik geen nee tegen

                      Comment


                        #12
                        Nope, het is hier doodstil. Hoewel er het hele jaar door wel eens per maand ofzo ergens een cake wordt ontstoken.

                        Comment


                          #13
                          Hier hoor je helemaal niks... Knallen van de schietbaan ja, maar daar blijft het bij.

                          Comment


                            #14
                            Voor me gevoel is het geknal hier bijna niet opgehouden. Alleen de zomermaanden waren wat rustiger maar meestal toch wel ieder weekend geknal!
                            Raaddebom.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door mike-vld Bekijk bericht
                              haha was jij dat niet stiekum zelf ?
                              Ik ontken alles
                              Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                              Comment

                              Working...
                              X