Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    2009-2010

    6 Nitrate Cake (Herlat)
    1 Zink 901 (Zink)
    1 Brullende Schwiegermutter (Herlat)

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    2010-2011

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    1 Hoogmoed

    Eigenlijk nog veel meer, maar gewoon los alles weggestookt binnen een half uur. Veel knalcakes, fluitpijlen, knalpijlen en fluitbatterijen.

    2011-2012

    Aangezien de wereld vergaat in 2012 ga ik helemaal los. Haha, nee. Daar geloof ik niet in. Maar ik denk wel dat ik wanneer ik mij net zo voel als vorig jaar ik pas om 12 uur in de middag ga beginnen om nog even wat slaap te pakken. Dan begin ik lekker met een aantal cakes die er lekker op los knallen. Welke dat worden? Dat zal ik pas op die dag zelf weten.

    Comment


      #17
      ik denk dit jaar met een paar zware knallers of salutes
      Enjoy dont destroy i love fireworks

      Comment


        #18
        Ik heb vorig jaar tenenkrommend moeten aanhoren hoe iedereen om 10:00 uur begon met afsteken. Dit jaar zal niet anders zijn!
        ..

        Comment


          #19
          Dit jaar is me vriendin bij me en ik denk dat we beginnen met een leuke Silver Salute, die zij mag afsteken.
          Wordt nog leuk wuhahahah
          Het leven is een feest!

          Comment


            #20
            10.00u? .. staan jullie dan buiten?

            Haha nee, 10.00u opening zit er voor mij niet in omdat ik dan aan het werk ben in de vuurwerkwinkel!
            Voor mij begint het knallen rond een uur of 19.00u 's avonds dus dan kunnen we mooi meteen helemaal los

            Comment


              #21
              Vorig jaar was het een matje met van alles en nog wat (Chain 60, 3 Centipides, losse knallers van allerlei merken). Ging niet helemaal zoals gepland, omdat het tempo gewoon bijzonder laag lag, en het ding zichzelf naderhand kapot knalde.

              Dit jaar even kijken of ik een leuke combi met fluit, knal en rook kan maken.
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                #22
                Ik heb eigenlijk nog geen idee moet ik toegeven, wel brengt dit topic me op erg leuke ideen weer

                Comment


                  #23
                  Afgelopen jaar moesten we even wachten tot een vriend van mij er was, dus begon het pas om half 11 haha.
                  Maar ging gelijk goed er op, 3x green glitter battery, flink wat knal batterijen en een mat.

                  Dit jaar zal het wel een soort gelijk iets worden
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #24
                    Ieder jaar een zelf-samengestelde mat met van alles en nog wat

                    Comment


                      #25
                      Dit jaar had ik grootse plannen, maar door dat ik een lange reis en een avondje doorhalen had gehad de dag ervoor is er om 10uur niets terrecht gekomen. Was wel wakker, maar had de puf niet om eruit te gaan ondanks de mooie dag. Toen uit eindelijk 2 uurtjes later er maar eens uit gegaan en een knaller in de tuin af laten gaan om mijn oud en nieuw in te luiden. Was toch een mooi moment, zo het eerste stukje vuurwerk af steken

                      Daarna met mijn auto bezig geweest (deze had moeite met lopen dus stond voor mijn huis, en moest naar de parkeer plekken geduwd worden. Ook had hij een leeg wiel, welke ik heb vervangen, alleen als het zo koud is komen die velgen lastig van je auto af :P En natuurlijk: Wil er geen stukken vuurwerk tegen aan hebben te schieten), en naar de Praxis geweest om een fijne lange buis te kopen waaruit de vuurpijlen gelanceerd konden worden

                      Comment


                        #26
                        Wow, Rick!
                        Ik moet altijd van de hele dag genieten ;)
                        Als ik dus later als 10 uur wakker zou worden zou ik sjachie zijn :P

                        Dit jaar was ik om 9 uur naar mijn vriend gefietst.
                        Aangezien deze in een rolstoel zat i.v.m. operatie aan zijn groeischijven zouden we hem de hele dag voort moeten dieuwen. En hij kon het natuurlijk niet opbrengen om niet mee te gaan! ;)

                        Toen we allemaal verzameld waren, een stuk of 8 man, begonnen we om half tien maar eens een flinke mat te bouwen met binkies, shocks, rotjes en nitraten. Toen we deze om tien uur afstaken begon oud en nieuw ook erg luid en mooi! Ons dorp wist dat we er weer bij waren dit jaar ;)

                        Verder heb ik eigenlijk niets te vertellen aangezien dit topic over het begin gaat en niet over je hele dag.

                        Greetzz!
                        December here we come!

                        Comment


                          #27
                          ik werd wakker om half 8(!) maar heb toch maar besloten om te blijven liggen.
                          en ben er toen uitgekomen om half 9, snel gegeten, tas ingepakt en voordat ik het doorhad kwam me vriend al aanrijden om half 10. vond het nog te vroeg voor mijn 10 uur projectje maar had er toch al veel zin in en dus snel naar buiten gerend, en de eerste TRUENO(pyrostar) van de dag afgestoken, Jezus wat klappen die dingen hard zeg! vooral omdat het nog zo vroeg is en nog niets anders gehoord hebt
                          toen nog een paar bermudas afgestoken, en nog een keertje of drie op mijn bek gegaan omdat er een laag ijs over de weg lag
                          ik heb toen samen met mijn vriend een klein rondje gelopen, en ff gekeken naar het plein waar veel vuurwerk word afgestoken, maar daar was niemand te zien althans bijna niemand, want er stond een busje van de politie...
                          toen maar besloten om een andere straat in te gaan aangezien we alleen maar illegaal vuurwerk bij hadden, zijn toen nog ff langs het huis gegaan van mijn vriend omdat hij nog niet zijn tas had ingepakt, (alleen wat strijkers los bij)
                          toen hij klaar was was het al vijf voor 10.
                          We zijn toen snel naar mij gegaan en heb mijn tien uur project(je) gepakt.
                          het was een plank waar ik 50 rotjes, 20 strijkers, 3 babyvlinders en 4 grondbloemen met knal had getaped ik had eeen lontje van een rotje er voor gelegd en een spoor van kruit gemaakt tussen de knallers en er ook nog los lontjes tussengedaan..
                          nou dit was dus één grote flop, aangezien er 3-4 rotjes knalde en toen alles uitging en het één grote bende was. ook waren een heleboel strijkers, en rotjes weggevlogen door de klapjes van de rotjes....

                          dit moet en zal dit jaar beter gaan. Heeft iemand btw nog tips?

                          Comment


                            #28
                            Ik kan je aanraden de lontjes van de kanonslagen waar je het kruit van gebruikt ertussen te leggen. Je hebt dan minder kans dat het uitgaat en stopt. Mocht het uit dreigen te gaan, dan wordt het weer aangestoken door het gevonk van de lontjes. Leg de lontjes voor het beste effect onder de lontjes van het vuurwerk wat je aan wil steken (de kanonslagen, strijkers enz.)

                            Comment


                              #29
                              Of maak hetzelfde, alleen dan tape je met schilders tape het kruit als het ware vast!
                              Mvg, Landinho

                              Comment


                                #30
                                Simpel fluitbakje van 100 shots, leuke knalpot en knalpijl. That's it.

                                Comment

                                Working...
                                X