Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Countdown sluit op 1 februari

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Countdown sluit op 1 februari

    Vuurwerkvrienden en vriendinnen,

    Het is weer een tijd van komen, en een tijd van gaan. En dan gaat het dit keer niet over een VWC- crewlid, maar over de countdown.

    Dit jaar hebben er er weer een mooi feest van gemaakt, de statistieken liegen er niet om.
    Omdat het seizoens gebonden is hebben we besloten om de countdown van 1 september tot 1 februari open te laten. Dat betekend dat dit gedeelte (weer schoon gemaakt) op 1 september open gaat.

    Jullie hebben nog een kleine maand om alles vol te spammen, daarna moeten jullie weer even wachten.

    Maar! Iedereen natuurlijk onwijs bedankt voor een super gezellig vuurwerkseizoen! Op naar de volgende!

    #2
    Over statistieken gesproken:

    Aantal topics: 70
    Aantal berichten: 7.408

    Comment


      #3
      whoa, 7400 post in 4 maanden, 62 posts per dag :O
      Waarvan wss er wel 3x zoveel was de laatste dagen van het jaar :P

      Nog maar eventjes keihard spammen, en dan verder gaan bij Junktalks

      Comment


        #4
        Ja heren dit is echt een succes geworden en zal denk ik nog voorlopig groter blijven worden!


        VWC Bedankt!
        [B]Phantom[/B]

        Comment


          #5
          Het was weer een schitterend succes deze countdown.. en nu komt het volgende karwei, opschonen
          Komt helemaal goed, en we gaan er voor zorgen dat we vanaf 1 september weer helemaal opnieuw kunnen beginnen met een geweldige sfeer opbouwen

          Comment


            #6
            Wel een goede zet van VWC, met dit gedeelte is de site compleet.
            Ik heb er vaak een kijkje genomen en zal het in september weer gaan doen

            Comment


              #7
              Het was een succes maar blijf toch wel het hele jaar door op de site! Wel of geen countdown gedeelte. Ik hoop dat er weer meer menen zijn die dit net als mij doen
              Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

              Comment


                #8
                Ik vind de statistieken wel meevallen, maar dat komt doordat ik zelf op een forum moderator ben wat een stuk drukker is, mocht je het willen weten, pm!

                Wel zeer netjes en ook ik blijf zeker hangen op dit forum. En moderators jullie ook bedankt weer!

                Comment


                  #9
                  het was een leuk seizoen, eind zomer naar belgie, en in september is het weer zover. dat gaat sneller als je denkt...

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                    Ik hoop dat er weer meer menen zijn die dit net als mij doen
                    Zeker weten dat er veel zijn die het hele jaar actief zijn, vanaf nu begint de gezelligste tijd op het forum


                    Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
                    Ik vind de statistieken wel meevallen, maar dat komt doordat ik zelf op een forum moderator ben wat een stuk drukker is, mocht je het willen weten, pm!

                    Wel zeer netjes en ook ik blijf zeker hangen op dit forum. En moderators jullie ook bedankt weer!
                    Graag gedaan, jij/jullie ook bedankt. Want zonder leden zou er ook geen forum zijn

                    Toevallig het forum MF ? ( motorforum )
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      De countdown vind ik het leukste stukje van het forum! Misschien is het een idee deze te vervangen met een soort komkommertijd forum? Waarin andere dingen besproken kunnen worden in de zomer, lente als het een beetje rustig is in de vuurwerkwereld>
                      "I came in like a crackling ball."

                      Comment


                        #12
                        Was weer een geweldige tijd! Jammer dat het dicht gaat. Maar 1 februari - 1 september gaat snel genoeg voorbij!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Zeker weten dat er veel zijn die het hele jaar actief zijn, vanaf nu begint de gezelligste tijd op het forum




                          Graag gedaan, jij/jullie ook bedankt. Want zonder leden zou er ook geen forum zijn

                          Toevallig het forum MF ? ( motorforum )
                          Nee, i3D een forum voor support. Is een gamehoster, en ben daar zelf mod.

                          Inderdaad, een forum zonder leden is ook niet echt een leuk forum, maar inzet van moderators e.d is zeer belangrijk. Veel mensen onderschatten dat, want tenslotte; je hoeft toch alleen maar te bannen? Of een post te veranderen/verwijderen. Dat hoor ik vaak!
                          Laatst aangepast door Babiloot; 5 January 2011, 19:15.

                          Comment


                            #14
                            Dit geeft toch echt de sfeer aan die op VWC kenbaar is.
                            En vind het zelf 1 van de leukere delen op VWC

                            Maar ach, nu de komende maanden lekker met andere dingen bezig zijn, en dan 1 september er weer vol tegen aan.
                            Voor je het weet is het alweer 1 september.
                            Mvg, Landinho

                            Comment


                              #15
                              Jammer dat het dicht gaat, maar het was weer zeer gezellig. 1 September weer!
                              [b]Niet actief[/b]

                              Comment

                              Working...
                              X