Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe jij na oud en nieuw?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat doe jij na oud en nieuw?

    Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

    Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
    Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!
    Laatst aangepast door ylke; 27 December 2010, 00:06.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik zal mij weer een jaar gaan inzetten om VWC een topforum te laten blijven een forum voor en door liefhebbers van vuurwerk gemaakt
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      Ik blijf zeker actief! Uiteraard wel minder als nu maar toch wel even proberen dagelijks een bezoekje te brengen.

      Comment


        #4
        Ik begin in oktober weer

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
          Ik zal mij weer een jaar gaan inzetten om VWC een topforum te laten blijven een forum voor en door liefhebbers van vuurwerk gemaakt
          een hele mooie uitspraak, iets waar ik van droom.. hier mod worden

          och, misschien gebeurt het ooit nog wel eens!

          ik ga naar oud en nieuw, lekker opruimen, laatste beetje kruit snuiven..
          en dan lekker nagenieten op dit mooie forum..
          en ondertussen van van alles genieten van folders tot dvd's.. en smachtend wachten op de nieuwe folders die mooi ingepakt in reclameblaadjes op de deurmat vallen, en zo begint alles weer op nieuw.

          Comment


            #6
            Tja,
            Ik blijf natuurlijk lekker de rest van het jaar actief.. Hier het zooitje opruimen, zodat we in het nieuwe seizoen weer heerlijk en goed van start kunnen gaan
            Daarbij staat onder andere de Pyro Battle in Osnabruck al in de agenda in mei ofzo

            Maarruh.. zullen we eerst dit seizoen eens flink knallend afsluiten en dan pas aan de rest van het jaar denken?

            Comment


              #7
              Na oud en nieuw eerst opruimen! En dan in januari wat filmpjes in elkaar zetten...
              En natuurlijk filmpjes van andere bekijken! Vooral nieuwe producten, om alweer ideen op te doen voor het nieuwe jaar...
              Afgelopen zomer ben ik zo'n 4 maanden niet actief geweest, nu wil ik het proberen vol te houden om een wekelijks bezoek te brengen
              We zullen zien wat het nieuwe jaar ons brengt

              Ik hoop stiekem volgend jaar een bezoek te brengen aan Rotello of fallas, maar helaas valt het buiten me vakantie...

              Comment


                #8
                Ik ga het denk ik dit jaar heeeeeeeeeeeeel anders doen.

                Normaal ben ik het hele jaar door enorm actief.

                Maar na de 1e week na oud en nieuw, ga ik maar 1x per week online komen, moet me concentreren op school. examens, se... enzovoorts.

                Comment


                  #9
                  Ik weet het echt nog niet. Ik zie het vanzelf wel.
                  Groeten

                  Comment


                    #10
                    ik blijf toch wel actief hier op maar niet zo vaak.
                    en ik blijf toch altijd wat shows bezoeken in belgie en duitsland en nederland
                    zo wil ik mischien in maart naar Fallas de valencia gaan, maar dat ligt er aan
                    of er iemand meer mee gaat.

                    Comment


                      #11
                      Ik blijf ook altijd actief alleen inderdaad minder vaak, het virus gaat nooit weg maar bij mij wel even op een kleine pauze.. Dit jaar helemaal weinig vuurwerk omdat het vorig jaar een beetje TE was.
                      [url=http://www.youtube.com/user/ThePieromaan?feature=mhum]Youtube Kanaal: Jorge, Zink, Lidu, Bonbridge, El Blasio[/url]

                      Comment


                        #12
                        daar wil ik het nu nog niet over hebben

                        nee, ik maak altijd de eerste paak weken na oud/nieuw weer lijstjes voor het jaar erop die ik allemaal toch weer weggooi!
                        en ik ga denk ik zo ong elke dag een bezoekje brengen aan vwc
                        en straks lekker genieten van de zomer!

                        Comment


                          #13
                          Als je het zo bekijkt heb na maar gemiddeld 75x oud en nieuw in je leven best weinig vind ik maar na o&n moet ik eerst van m'n ouders met de buren de straat vegen-.- daarna lopen we een stukje verder en steken we het overgebleven kleine. Spul af

                          Comment


                            #14
                            Op het forum actief blijven, weer mijn computer hobby op pakken en natuurlijk dvd's en dergelijke bekijken!

                            Comment


                              #15
                              Ik hoop verhuizen
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X