Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ongeveer 1000 euro winkelwaarde, maar wel 35% korting gehad

    Comment


      dit jaar voor 304,- aan vuurwerk gekocht bij verschillende winkels
      en nog voor 50.- aan harde knallers in belgie :P

      Comment


        €232,74 =d

        Comment


          Rond de €300,- gedeeld met mijn broer, dit jaar alles zelf betaalt de vorige jaren deed mijn broer hem meeste, nu ik. Ik ben 15 en heb er zelf hard voor gewerkt, niemand anders z'n geld zit erin. Het is toch goedkoper dan naar de sportschool gaan of elk weekend mezelf lamzuipen. Afgelopen weekend heb ik mijn "verwachtingslijstje" voor dit jaar gemaakt en dan kom ik uit op €320,- alles erop en eraan. Dus minderen? Ho maar!
          "I came in like a crackling ball."

          Comment


            Dit jaar had ik uiteindelijk ter waarde van €670,25 aangeschaft. Wat ik uiteindelijk betaald heb ligt aanzienlijk lager, onder meer door personeelskorting.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              ik ben gelukkig voor een groot deel gesponzert.
              anders had ik het nooit kunnen betalen.
              ik heb plezier gehad en dat is belangerijker dan het bedrag wat je uit geeft!

              Comment


                rond de 1000 aan winkelwaarde maar met 30 procent korting

                Comment


                  Uiteindelijk heb ik maar 40,91 euro uitgegeven, terwijl mijn vuurwerk een waarde had van iets minder dan 150 euro!
                  Offline!

                  Comment


                    Uiteindelijk is dat voor mij ongeveer 600,- euro winkelwaarde geworden.
                    Met wat leuke kortingen was dat wel een mooi prijsje.

                    Comment


                      Ik heb dit jaar ongeveer 140 uitgegeven aan vuurwerk... Vind ik meer dan genoeg, want ik ben nog maar 12!!!!!
                      Groet, Sander

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door sandert98 Bekijk bericht
                        Ik heb dit jaar ongeveer 140 uitgegeven aan vuurwerk... Vind ik meer dan genoeg, want ik ben nog maar 12!!!!!
                        ik 50 euro uitgegeven, ben 16. ik krijg het niet voor elkaar meer uit te geven..

                        Comment


                          138 euro met 50 eurie van m'n vader. Handig hè, als je jarig bent in december :P

                          Comment


                            Ben dit jaar blijven steken op 1100 euries maar ga wat meer sparen voor volgend oud en nieuw iig!

                            Comment


                              Ik heb alles nageteld en ik was 478 euro kwijt, op de laatste dag nog een 100k gehaald bij Marfa (gedeeld met 3 vrienden) de rest bij Salon Roger en Duitsland. kleine bestelling hier in NL.

                              Comment


                                300 ?

                                rook/drink ook niet ..
                                en werk ervoor..tsjah heitje voor karweitje:P
                                youtube chanel= kermisje

                                Comment

                                Working...
                                X