Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Battle gewoon schrappen
    Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

    Comment


      Ik ben al heel lang aan het denken maar ik weet het nog steeds niet.
      Ik zoek een finale blok!
      De Showtime blokken van Cafferata zijn bijv. al super vet maar misschien weten jullie betere.

      Het liefst zo heftig mogelijk. Prijs en tijdsduur maakt niet uit.
      (misschien iets gelijkwaardig aan de Super 500 van Dynasty).

      Comment


        12x Silver Salute, en als finale 4x Clouds of Thunder, dat lijkt me wel leuk als prijs niet uit maakt.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vwtune Bekijk bericht
          Ik vroeg me af wat nu echt een goed pakket is voor tussen de 100 en 200 euro.

          Het pakket moet zo min mogelijk fonteinen bezitten. Het liefst allemaal cakes, pijlen erbij zijn ook prima.

          Dus welk merk is kwalitatief en qua prijs een aanrader?
          Niemand?????

          Comment


            Veel vuurwerk liefhebbers kiezen liever voor een aantal losse cakes. Dan kan je zelf iets samenstellen, wat 100% je eigen smaak is. Een pakket heeft vaak wel een paar dingen erbij die matig zijn, wat toch zonde is.
            Dat gezegd hebbende, het pakket Buurt Assortiment XXL (€85,00) van Rubro moet heel goed zijn. Ook het pakket Big Box van Brave en Wichers (Lidu) is al jaren een topper, maar dit jaar met €135,- erg duur.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
              12x Silver Salute, en als finale 4x Clouds of Thunder, dat lijkt me wel leuk als prijs niet uit maakt.
              Je leest niet echt.... Ik vroeg tips voor 1 finale blok.

              En met deze emoticon --> bevestig je alleen maar dat je afgunstig bent i.p.v. dat je een goede tip geeft na het lezen van mijn post.

              Dus iemand een goed idee voor een finale blok?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Drek Bekijk bericht
                Je leest niet echt.... Ik vroeg tips voor 1 finale blok.

                En met deze emoticon --> bevestig je alleen maar dat je afgunstig bent i.p.v. dat je een goede tip geeft na het lezen van mijn post.

                Dus iemand een goed idee voor een finale blok?
                Ik help je gewoon hoor, maar laat maar zitten dan.
                Anders is de Super 500 wel een aanrader.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                  Ik help je gewoon hoor, maar laat maar zitten dan.
                  Anders is de Super 500 wel een aanrader.
                  Super 500 heb ik ook aan zitten denken ja. Fijn dat je mee denkt! Jammer van die emoticon die de vorige post een ietwat bittere nasmaak geeft.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Drek Bekijk bericht
                    Super 500 heb ik ook aan zitten denken ja. Fijn dat je mee denkt! Jammer van die emoticon die de vorige post een ietwat bittere nasmaak geeft.
                    Anders zijn de Zware Jongens ook aan te raden.

                    Comment


                      Ik vind de ADHD van Marijn (€65,-) echt een topper, en bijzonder snel! Wat mij betreft finale-cake waardig!
                      Ook Manon het Kanon (knalblok van €54,50) van Marijn knalt er heftig op los, en is daarom ook prima als finale. Die eindigt met een geweldig salvo aan fluiters met salute.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        only cakes! .. kom er niet uit, word knetter

                        te besteden €110

                        Vuurwerkland
                        Er gaat niets boven de 31ste..

                        Comment


                          Extreme Salut 25.-
                          Ultimate Force 39.95
                          Break Down 29.95
                          Multishock 10.-

                          105,-
                          Remember, remember, the thirty- first of december!

                          Comment


                            Top! bedankt =D
                            zelf zo niet naar gekeken.. ik ga bestellen =D
                            Er gaat niets boven de 31ste..

                            Comment


                              mooie lijstjes hier. Ook leuk dat we elkaar kunnen helpen.

                              ik ben er al een tijdje uit wat ik allemaal wil. Heb ook al lang besteld

                              om 00:00 gaat hier o.a. Heavy 5 de lucht in, verder wat Rocketboom, en losse cakes als de Asian thunder cake, Airborn, Green Glitter etc.

                              Mensen nog hulp nodig met lijstje btw ?

                              Comment


                                Vandaag is het idee naar voren gekomen om een klein vuurwerk showtje te verzorgen voor een een woongroep met bejaarden. Mijn moeder werkt hier mee, en het leek haar leuk om een vuurwerkshowtje te regelen voor deze mensen. aangezien het om een klein showtje gaat, vraag ik alle even jullie hulp.

                                Het liefst willen we zoveel mogelijk grondvuurwerk. En dan bedoel ik fonteinen, en evt. mines blokjes.

                                Het budget voor dit kleine showtje is ongeveer 30 tot 40 euro Dit is grotendeels samen gesteld door het tehuis zelf.

                                Er zijn 5 winkels hier. Het praktische zou zijn om 1 winkel te bezoeken om het vuurwerk af te halen. Zouden jullie kunnen helpen met een lijstje maken van 30 tot 40 euro, bij 1 van deze winkels? :

                                Winkel 1 verkoopt : GBV vuurwerk (Proline, Excellent, Asian budget line)

                                Winkel 2 verkoopt : Wolf vuurwerk (Dynasty collection)

                                Winkel 3 verkoopt : Beko vuurwerk (Skyline, Traditionals) En Cafferata (Army, Cafferata collectie)

                                Winkel 4 verkoopt : Schuurmans vuurwerk (Diamond collection, Kaboom etc.)

                                Winkel 5 verkoopt : Breeschoten vuurwerk (alle collecties)

                                Laatst aangepast door ilvan; 29 December 2009, 20:56.

                                Comment

                                Working...
                                X