Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Sneeuw topic!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Sneeuw Arnhem 20-12-2009

    Jaja vannacht heeft stevig gesneeuwt bekant 20-30cm gevallen en laat nu in middag ook weer stevig sneeuwen.

    en ja foto camera mee naar buiten plaatjes schieten..

    hier enkele foto's:










    voor meer foto's: Klik hier

    Comment


      #77
      Hier ligt nu zeker een dikke 15cm en het blijft maar doorsneeuwen! Als het op oudjaarsdag maar niet sneeuwd.

      Comment


        #78
        Zelfs hier heeft het vanmiddag gesneeuwd. Nu wel 2 graden aan het dooien maar nog wel een plaatje van me huis kunnen schieten! In me tuin lag 20 cm, overig was het tussen de 10 en 15 cm.
        Laatst aangepast door dannyverwoerd; 20 December 2009, 20:59.

        Comment


          #79
          Ik moest vandaag naar een verjaardag in belgie, maar heb afgebeld. Er is geen houden aan en bovendien erg gevaarlijk.. stooien wordt veel te weinig gedaan waardoor het niet helpt en een grote glibberzooi wordt en aanvriest. Er is kwa sneeuwhoogte geen verschil meer te zien tussen waar de weg, stoep en plantsoentjes zijn.

          Wij hadden alles voor de deur 2 uur geleden sneeuw vrij gemaakt ik kon de oprit nieteens meer af met de auto, en nu licht er al weer 5-7 centimeter en het komt nogsteeds met bakken uit de hemel vallen.

          Zoveel sneeuw hebben we lang niet gehad in nederland tegelijk, alles in ontregeld en kan hier waarschijnlijk vanavond nieteens meer wegkomen naar huis, ben benieuwd of het morgen wel lukt want ik moet gewoon werken.

          Comment


            #80
            Ben gelukkig onder voorbehoud vrij de rest van het jaar.
            Hooguit nog één dagje op de zaak voor een hapje en een drankje en sta op standby voor het geval een klant technische problemen heeft.
            Hopelijk blijft dus bij de bedrijven die de komende dagen doordraaien alles gewoon goed lopen.
            Heb weinig trek in een uren durende rit om bij een klant te komen (en weer terug).
            Maar ja, als het nodig is dan ga ik gewoon.
            Mvg Frans

            Comment


              #81
              hier in gelderland is haast 20cm gevallen.
              haast 8cm op het schuinen dak
              moet midden op de weg lopen met de hond uit laten, en de stoep is niet meer te zien.
              de stuikjes in onze thuin (babypijl standarden) zijn niet meer te zien.
              hah neuj da gebeurt nie da verbod

              Comment


                #82
                ik kan maar net boven de sneeuw uitkijken als ik rechtop sta!

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Lünig Bekijk bericht
                  ik kan maar net boven de sneeuw uitkijken als ik rechtop sta!
                  Dan ben jij een erg klein persoon

                  Comment


                    #84
                    @ dannyverwoerd: kan je wellicht je foto (is nu 4000x3000 px) wat verkleinen, duurt nogal vrij lang met laden.
                    Mvg Frans

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Gygabyte Bekijk bericht
                      @ dannyverwoerd: kan je wellicht je foto (is nu 4000x3000 px) wat verkleinen, duurt nogal vrij lang met laden.
                      Oke ga het meteen ff aanpassen!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
                        Ik moest vandaag naar een verjaardag in belgie, maar heb afgebeld. Er is geen houden aan en bovendien erg gevaarlijk.. stooien wordt veel te weinig gedaan waardoor het niet helpt en een grote glibberzooi wordt en aanvriest. Er is kwa sneeuwhoogte geen verschil meer te zien tussen waar de weg, stoep en plantsoentjes zijn.

                        Wij hadden alles voor de deur 2 uur geleden sneeuw vrij gemaakt ik kon de oprit nieteens meer af met de auto, en nu licht er al weer 5-7 centimeter en het komt nogsteeds met bakken uit de hemel vallen.

                        Zoveel sneeuw hebben we lang niet gehad in nederland tegelijk, alles in ontregeld en kan hier waarschijnlijk vanavond nieteens meer wegkomen naar huis, ben benieuwd of het morgen wel lukt want ik moet gewoon werken.
                        Haha, hier wordt juist veel te veel gestrooid..

                        Comment


                          #87
                          Hier in Den Haag blijft het lekker liggen , laagje van rond de 15 cm, gelukkig geen regen, maar hagel! Dat maakt dus niet zoveel uit.

                          Op de wegen vandaag reed niemand, ov lag stil. En je kon gewoon midden op het kruispunt liggen zonder dat er een auto over je heen reed. Sneeuwschuivers zelfs hier in Den Haag! Nooit gedacht, ik woon vlakbij Kijkduin, dus vlakbij het strand!

                          Comment


                            #88
                            Hierbij een aantal sfeerplaatsjes van mijn huis in de sneeuw;)




                            Comment


                              #89
                              Waarom die van die grote afbeeldingen (2080)?
                              Duurt onwijs lang eerdat de pagina laadt.

                              edit: miezert hier nu lichtjes, zal wel extra glad worden als het vannacht gaat vriezen.
                              Laatst aangepast door Gygabyte; 20 December 2009, 22:07.
                              Mvg Frans

                              Comment


                                #90
                                Vandaag weer nieuwe kiekjes gemaakt

                                Comment

                                Working...
                                X