Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Vergeet ten eerste niet dat Rubro/Mania een streepje voor heeft bij de NL keurders tov bv. Royal daarbij had GBV/Pro-line ook al een 15 cakes box succesvol op de markt. Slechts een klein deel wordt gekeurd, en enkel wat ze onder ogen krijgen...tenminste; nooit gehoord dat de ILT lui zulke fervente VWC/FPM bezoekers zijn als wij. Dus wat niet weet...

    Comment


      #62
      Misschien wordt dit assortiment in delen aangeboden. 3 losse dozen bijvoorbeeld. Probleem opgelost
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #63
        Inderdaadr dat is zeker mogelijk dat deed royal ook met de goe 2.0.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Inderdaadr dat is zeker mogelijk dat deed royal ook met de goe 2.0.
          gezien de foto's van vuurwerkevents ga ik voorlopig uit van 1 box al wordt dat inderdaad wel een hernia en een aanhanger vrees ik

          Comment


            #65
            zo die was lang van stof
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #66
              ik zeg dit is kinderspel dit mag van mij nog wel wat groter :P wat een ding! denk dat niet in het budget past maar dit is echt iets om over op te scheppen tegen de buurman. Zo buurman wat ik nou heb gekocht een doos met 6 potjes in een keer! OW! ik heb ook nog een potje staan...
              365 days a year pyromaniac

              Comment


                #67
                Wat een bak joh, hopelijk komt dit er, het ziet er gewoon bruut uit én hij heeft prachtige effecten, gewoon een dikke show.

                Mooier nog als dit in compound zou kunnen of dus opdelen naar meerdere compounds in een box, dat zou hem nog veiliger maker. Hoe minder lontjes, hoe beter.

                Comment


                  #68
                  Gewoon een grote doos met 3 dozen er in..
                  .
                  Knikker de binnedoosjes eruit.
                  Cakes terug in de overdoos en klaar.

                  Probleem opgelost.
                  Zo moeilijk is het helemaal niet!.
                  Wij liefhebbers denken te veel door!!.

                  Comment


                    #69
                    We gaan het zien Als hij in 1 doos zit en ook nog eens gekooid is wordt het helemaal een klus om uit te pakken ;-)

                    Comment


                      #70
                      Het wordt dan wel leuk zoiets in je kofferbak kwijt te kunnen
                      >0597<

                      Comment


                        #71
                        Ja dat wordt dan sowieso achterbank plat. Of ff kijken of mijn dealer hem niet met hun bestelbus wil komen bezorgen ;-)

                        Comment


                          #72
                          Deze box bestaat uit 2 of 3 delen gegarandeerd.

                          Comment


                            #73
                            Dit is nou niet bepaald een man (bak) van weinig woorden (knallen) ;-). Wat een ding zeg! Ben benieuwd wat ie gaat kosten, ik richt zomaar op 499 euro.
                            "Eind goed, knal goed."

                            Comment


                              #74
                              Heb vernomen dat deze bak dit jaar niet verkocht gaat worden, kan iemand dit bevestigen?

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
                                Heb vernomen dat deze bak dit jaar niet verkocht gaat worden, kan iemand dit bevestigen?
                                ja helaas door Mania bevestigd. Hij is Compound en dat mag nog niet.

                                Comment

                                Working...
                                X