Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    vorig jaar waren ze er de 3de week van januari.

    Comment


      ben ook benieuwd, heb nog een wens!!

      Comment


        Kan mij ook niet snel genoeg weer open gaan

        Comment


          Mij ook niet, kan ik weer lijstjes maken haha

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
            Wanneer gaat VuurwerkPerDoos weer open ? en wordt de Serenity van Evolution dit jaar ook verkocht hier ?
            Snapte al niet waarom ze de Serenity niet in hun assortiment hadden. Valk wil toch altijd wel de beste potten en dozen van nl verkopen heb ik het idee, daar hoort de Serenity zeker bij. Hopelijk dit jaar dan!

            Comment


              vraag, omdat Rubro aangesloten is bij de BPN en mede daardoor de singleshots in de ban heeft gedaan.
              betekend dat de singles van Valk die weer door Rubro geimporteerd worden ook in de ban gaan?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                vraag, omdat Rubro aangesloten is bij de BPN en mede daardoor de singleshots in de ban heeft gedaan.
                betekend dat de singles van Valk die weer door Rubro geimporteerd worden ook in de ban gaan?
                dat is nog een dingetje, want niet iedere importeur is het over de kwestie singleshots eens.

                Comment


                  Valk neemt toch de eerste 2 weken van januari vakantie, misschien gaat vpd daarna wel open.

                  Comment


                    Wat heeft het eigenlijk voor zin om vroeg in het jaar bij Vuurwerkperdoos te bestellen? Er wordt altijd een voorraad verkocht die er niet is, daar men hier altijd nieuwe productie krijgt geleverd achteraf.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Wat heeft het eigenlijk voor zin om vroeg in het jaar bij Vuurwerkperdoos te bestellen? Er wordt altijd een voorraad verkocht die er niet is, daar men hier altijd nieuwe productie krijgt geleverd achteraf.
                      heeft alleen zin als er een extra vroegboek korting is. anders inderdaad geen zin.
                      Heeft de bunkers redelijk leeg verkocht.

                      Comment




                        Er staat iets nieuws op.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Het filmpje blijft een verrassing.
                          Meh, slechte ervaringen mee gezien vorig jaar. Zal vast wel goed spul zijn maar wil ik die gok nogmaals nemen mag de prijs wel heel interessant zijn...

                          Comment


                            Weet bijna zeker dat het een omlabeling van the rampage xxl is als ik het zo zie
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Zou het wel zijn hij is ook heel slecht gefotoshopt haha.

                              Comment


                                Klopt en vraag me af of de info ook wel klopt de rampage is geen 30mm.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X