Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Muziek

    Welke muziek bezorgt jullie kippenvel?
    Niet alleen omdat je het muzieknummer steengoed vind, maar ook omdat het je echt kippenvel bezorgt.

    Ik heb het onder andere bij het volgende nummer, een duet gezongen door U2 samen met de inmiddels overleden tenor Louis Pavarotti: Miss Sarajevo
    Prachtig nummer, de rust van Bono gevolgd door de zware mooie klanken van Pavorotti.
    Het krijgt mij stil en breng mij in verroering

    + http://www.youtube.com/watch?v=bZCSr...eature=related" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
    http://www.youtube.com/watch?v=bZCSr...eature=related"> http://www.youtube.com/watch?v=bZCSr...eature=related" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Ruben; 3 September 2012, 18:15.

    #2
    Zeker een goed nr en word ook gebruikt bij vele vuurwerk shows!
    Wat ik een mooi nr vind is deze:
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

    Craig Armstrong met Escape.
    Album: Plunkett & Macleane.
    Ik hoorde hem voor het eerst bij knokkeheist in Oosterijk.
    :D American Bulldogs :D

    Comment


      #3
      als we het dan toch over pavarotti hebben.
      Ik denk dat Moontan deze danook heeft gehoord.
      Bezorgt me net iets meer kippevel dan U2+pavarotti.
      Omdat james Brown toch ook echt wel een bijzondere stem heeft

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      2011, denk!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
        als we het dan toch over pavarotti hebben.
        Ik denk dat Moontan deze danook heeft gehoord.
        Bezorgt me net iets meer kippevel dan U2+pavarotti.
        Omdat james Brown toch ook echt wel een bijzondere stem heeft

        movie
        Kende het filmpje al, maar blijft top!
        Remember, Remember The 31st Of December

        Comment


          #5
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



          Geen woorden voor!

          Comment


            #6
            The Nasty Boys Angel meesterlijk nummer. Zeker kippenvel. Zelf krijg ik ook Kippenvel van Push Universal Nation. Voor mij het trance nummer.
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #7
              Dit bezorgt mij kippenvel, man man word altijd helemaal gek als ik dit hoor!


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #8
                Inderdaad Mats, een juweel van een nummer
                Een nummer wat een mens niet alleen kippenvel bezorgt, je komt hem regelmatig tegen in vuurwerkshows.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door marty Bekijk bericht
                  Zeker een goed nr en word ook gebruikt bij vele vuurwerk shows!
                  Wat ik een mooi nr vind is deze:
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                  Craig Armstrong met Escape.
                  Album: Plunkett & Macleane.
                  Ik hoorde hem voor het eerst bij knokkeheist in Oosterijk.
                  heheheh geheel mee eens! Ik heb dit nummer voor het eerst mogen horen in Chantilly tijdens Nuits de Feu 2004 tijdens de slot show. Het zijn eigenlijk 2 nummers die ze nogal eens combineren: Hanging en Escape

                  Het is een van de muziek stukken die mij zo ie zo kippenvel bezorgen. We hebben deze 2 nummers overigens gebruikt in onze nieuwjaars pyromusical
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment


                    #10
                    Ook ik ga voor Time to say Goodbye voor kippenvel in positieve zin;

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                    Als we het hebben over negatief kippenvel, dan die vreselijke Jordy;

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      ja torpedeer het topic ff met die arrogante kwal van een jordy Mike hehehehe.

                      Maar Time to say good bye is ook een erg mooi nummer.
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #12
                        Het is bij mij meer een combinatie van verschillende factoren.....plaats, tijd, situatie, etc
                        Om maar een voorbeeld te noemen:
                        Het anthem van Defqon vorig jaar toen het vuurwerk losbarstte vanaf het reuzerad....
                        Echt een kippevelmomentje....

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Ook ik ga voor Time to say Goodbye voor kippenvel in positieve zin;

                          movie


                          Als we het hebben over negatief kippenvel, dan die vreselijke Jordy;

                          movie


                          Verliefdheid is een toverbal, dat is inderdaad een tranentrekker.

                          Wat een drama zeg

                          Comment


                            #14
                            Normaal houd ik niet van deze muziek. Maar deze man doet het toch echt geweldig.
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Pfoe...

                            Comment


                              #15
                              Ik vind deze erg mooi:

                              http://www.youtube.com/watch?v=6SvxaNQ6d7M

                              Niet geschoten is altijd mis..

                              Comment

                              Working...
                              X