Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik had van die maddog bulk single shots van Cafaretta dit jaar. Die bulk verpakking van 108 had ik voor 25 euro wat daarmee na de red bastards de goedkoopste single shots in mijn buurt waren! Het ging om productie 2015! Gingen echt goed hard!

    Comment


      Voor mij toch weer de Binkie. Blijf het een geweldige single shot vinden.
      Buiten de knal singel shots blijft voor mij de ghost king het mooist.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Ik had de eer om een pakje Piromax Thunderkings in ontvangst te nemen. Tot nu toe de hardste single-shots die ik heb afgestoken. En ik heb ondertussen op de Binkie na alle harde single-shots afgestoken (Royal Knockdown 2013, Thunderking Katan 2013, Color Thunderking Katan 2013, WST Katan 2013 enz.). De knal galmde door de wijk heen.
        "I came in like a crackling ball."

        Comment




          Leuke single shot met vrij harde burst
          Natural Born Pyro

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
            [ATTACH=CONFIG]32111[/ATTACH]

            Leuke single shot met vrij harde burst
            Ja die ga ik zeker kopen via een freakactie.
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              De Assorted Thunderking waren de échte toppers dit jaar! Wauw! Zo breed als die gaan
              Zal eens kijken of ik daar wat film materiaal van kan vinden. Ze zijn duur maar super vet.
              8 effecten, 24 per doos. Zijn gewoon losse cake-tubes leek het wel haha
              Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

              Comment


                Die ghost king blijft geweldig idd,maar waar kan je deze nog vinden Wesley.Enschede niet meer toch?
                De thunder king van Rubro blijft mijn nummer 1 singel shots knaller.


                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                Voor mij toch weer de Binkie. Blijf het een geweldige single shot vinden.
                Buiten de knal singel shots blijft voor mij de ghost king het mooist.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door oerendhard Bekijk bericht
                  Die ghost king blijft geweldig idd,maar waar kan je deze nog vinden Wesley.Enschede niet meer toch?
                  De thunder king van Rubro blijft mijn nummer 1 singel shots knaller.
                  Persoonlijk had ik ze bij outlet groningen gekocht.. 2,- per 4
                  Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                  Comment


                    Ik ben heel benieuwd wat jullie van de 'Assorted Thunderkings' vinden!
                    Zelf vond ik ze echt de grote winnaar van afgelopen oud en nieuw!
                    Oordeel zelf (snel wat beelden bij elkaar gezocht..)
                    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                    Comment


                      Die gaan wel lekker zo te horen! Van wie zijn deze? En waar komen ze vandaan?

                      Comment


                        Mijn dochtertje vind de redbastards helemaal geweldig, dus voor mij zijn deze al geweldig. Eigenlijk maakt het mij niet veel uit met stoken. Gewoon het gevoel het geluid de reuk Hihi.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                          Die gaan wel lekker zo te horen! Van wie zijn deze? En waar komen ze vandaan?
                          Ze gaan heerlijk. Hij laad nu even opnieuw op youtube.. had wat foutjes gemaakt. Het is Assorti Thunderkings van Dragon Fireworks
                          Gekocht bij Mega Vuurwerk Leeuwarden.
                          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                          Comment


                            Het aangepaste filmpje:
                            Assorti Thunderkings - Dragon Fireworks
                            Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                            Comment


                              Nou, lijkt me duidelijk. Dit zijn of waren de beste. Nu shhhhhhhhh.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                                Nou, lijkt me duidelijk. Dit zijn of waren de beste. Nu shhhhhhhhh.
                                Nee hoor hahaha ;) Ben geen hond
                                Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                                Comment

                                Working...
                                X