Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big MC Thunder [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    is wel zo maar vind het jammer dat lesli de prijzen zo omhoog schroeft
    ]heb veel plezier gehad aan de mc thunder vorig jaar..

    muja dit jaar maar de silver salute pakken dan
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      #62
      Schandalig om de prijs met 20% omhoog te schroeven. Ik zou Lesli bijna willen gaan boycotten. Dus... wanneer er meer dingen zo omhoog gaan, gaat dit bij mij in ieder geval wel gebeuren.

      Comment


        #63
        VWC Big MC Thunder
        Gefilmd door Peter (Lev-He)
        Demo Lesli Vuurwerk 9 september 2009 (te Best)


        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #64
          Hij knalde echt enorm hard.
          Ik had er 2, en volgend jaar neem ik er zeker weer 2.
          Deze doet niet veel onder voor de Silver Salute.

          Comment


            #65
            had er ook 1.
            was er zeer tevreden over.
            mooie mine's en harde knal

            Comment


              #66
              Had hem dit jaar op het laatste moment gekocht. Nette mines en een redelijke knal, finale was wel gaaf met 10 shots tegelijk.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #67
                Ik vond de Big Mc Thunder ietwat tegenvallen, knal ging minder hard dan ik op de demo gehoord en gezien had. Zal wel productiefoutje geweest zijn.

                Comment


                  #68
                  Ik heb de Big MC Thunder alweer twee jaar gelden gezien. Ik vond de burts toen redelijk hard! Hij is niet goedkoop, maar je hebt wel 100 schoten. De mines geven de schoten nog een beetje ''karakter''. Al zou ik liever zien dat ze gouden Ti-boeketten en mines gebruiken. Desondanks overweeg ik hem dit jaar te gaan kopen.

                  Comment


                    #69
                    Hadden er dit jaar twee. Zijn goede knalblokken. De salvos zijn goed, vooral als je er een paar meter vanaf staat zijn de mines ook lekker fel. De ti- boeketten in de lucht maken het leuk af met een goede knal. Misschien iets wat aan de dure kant maar daarintegen duurt hij wel lang.

                    Comment


                      #70
                      Ik heb dit blok dit jaar links laten liggen vanwege de absurde prijsverhoging door Lesli, ondanks positieve ervaringen in 2008-2009.
                      Laatst aangepast door Pyroclastic; 18 January 2010, 01:14.

                      Comment


                        #71
                        prijs is idd te duur
                        maar het is wel een goed knalblok hoor,ik heb er zeker wel van genoten.
                        hij viel mij zeker niet tegen.
                        en ook de kleine MC Thunder knalde heerlijk.

                        Comment


                          #72
                          Ik vind het net als vele een prachtig stukje vuurwerk,Helaas heb ik door de niet te verklaren prijstijgingen een boycot op Lesli gezet.
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #73
                            nou 1975 eindenlijk iemand die in mijn gedachte mee gaat!
                            koop al 3 jaar geen lesli meer!
                            tog is dit een goede knal bak maar zeg eerlijk een silver salute is 100x lekkerder!

                            Comment


                              #74
                              Is een topper van een Cake maar zoals de meestal al zeggen te duur voor zelfde geld koop je 3* Silver Salute

                              Desondanks gekocht 2* omdat er korting op zat en waren super blokken (mijn pa vond het minder die *LAG* te slapen)
                              Gerwin

                              Comment


                                #75
                                Nog een straat filmpje van de Big MC Thunder

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X