Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Sniper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb de laatste 4 of 5 filmpjes eens aandachtig bekeken en ik moet eerlijk bekennen dat het wow effect wat je enkele jaren geleden in de straat hoorde als je hem afstak nu toch totaal niet meer aanwezig is, zoals al verteld in de vorige berichten zijn de boeketten mager geworden en zie ik het dikke palmachtige van weleer nauwelijks of niet terug en zijn de effecten wel heel snel verdwenen. Voor mij geen must meer deze cake ooit nog aan te schaffen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Ik heb de laatste 4 of 5 filmpjes eens aandachtig bekeken en ik moet eerlijk bekennen dat het wow effect wat je enkele jaren geleden in de straat hoorde als je hem afstak nu toch totaal niet meer aanwezig is, zoals al verteld in de vorige berichten zijn de boeketten mager geworden en zie ik het dikke palmachtige van weleer nauwelijks of niet terug en zijn de effecten wel heel snel verdwenen. Voor mij geen must meer deze cake ooit nog aan te schaffen.
      Helemaal mee eens Arjan.
      Toen ik hem aanstak zat ik stiekem te hopen, dat ie in de buurt kwam als het jaar toen de Snipert op de markt kwam.
      Maar hij viel mij dik tegen.
      Jammer.... het was zo'n topper.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Ik heb de laatste 4 of 5 filmpjes eens aandachtig bekeken en ik moet eerlijk bekennen dat het wow effect wat je enkele jaren geleden in de straat hoorde als je hem afstak nu toch totaal niet meer aanwezig is, zoals al verteld in de vorige berichten zijn de boeketten mager geworden en zie ik het dikke palmachtige van weleer nauwelijks of niet terug en zijn de effecten wel heel snel verdwenen. Voor mij geen must meer deze cake ooit nog aan te schaffen.
        Gelukkig hebben we nu de Alcatraz! Zit dit effect ook in verwerkt en vind dat echt een topper! Misschien wel de beste cake uit de Dynasty lijn.
        Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          Dan is het toch gewoon raar dat ze het wel kunnen uitvoeren in de Alcatraz en niet in de Sniper?
          Rare fratsen in elk geval.
          Het leven is een feest!

          Comment


            Hier nog een van de good Old Sniper

            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              Het zou mooi zijn als Wolff naast de Panther ook deze cake in ere zou herstellen, maar dan wel met de badge van de eerste jaren van deze cake.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                Zou er toch wel wat voor over hebben om deze nog eens ergens op de kop te kunnen tikken. Er moet haast wel een winkel zijn die er nog eentje heeft staan

                Comment


                  Hier nog een oud filmpje van de jaarwisseling 2008/2009 die nog niet in dit topic stond. Wel gefilmd met een random reader...

                  Laatst aangepast door gwgwgw; 20 October 2023, 11:16.
                  https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                  Comment


                    Blijft een waanzinnig mooie cake dit. Voor mij wellicht de mooiste. Kijk met heimwee terug naar de filmpjes van deze pot.

                    Comment


                      Wat een cake was dit toch destijds! En tevens, zo ver ik mij kan herinneren, m'n eerste echt duurdere cake.
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        Wolff zou moeten komen met een come-back van dit soort pareltjes. Panter, Sniper, Stars over Paris etc

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bryan613 Bekijk bericht
                          Wolff zou moeten komen met een come-back van dit soort pareltjes. Panter, Sniper, Stars over Paris etc
                          helemaal mee eens! als ze deze weer in oude staat kunnen herstellen, hebben ze een topper vd bovenste plank

                          Comment


                            Goh wat was deze toch vet in 2008/2009 :

                            Laatst aangepast door Torrr; 2 November 2020, 21:20.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Ja! Wat een pracht spul was dag zeg

                              Comment


                                poeha dat blauw en dat goud!

                                Comment

                                Working...
                                X