Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerard Smeets Maasmechelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
    De bus stopt op 300 meter voor zijn winkel.(deze bus gaat naar maasmechelen outvillage)
    Aha,
    Een vriend gaat het nl. voor mij halen. Hij zei dat het een dierenwinkel in het centrum van Maasmechelen was. Dat is dus G. Smeets =D.
    Hij gaat het in December halen. Is dat wel zo verstandig??

    Btw kan iem. mij helpen (www.gsmeets.be) Ik weet niet hoe ik mijn lijstje moet indelen. Ik heb nu 111,- om uit te geven aan illigaal vuurwerk. Maar ik weet niet hoe ik mijn lijstje moet indelen. I wil (alleen voor de avond) een paar potten en cakes (max. 17.50) verder nog wat goed knalwerk =D Een een paar rollen.

    Hoe zou jij het indelen?

    Alvast bedankt,
    Xavier ;)

    Edit:
    Hmm, hij mailt mij terug dat de prijzen niet o de site komen te staan. En dat de prijzen goed zijn.
    Laatst aangepast door .ιllιlı*xavier*lılılι.; 28 September 2008, 14:13.

    Comment


      #47
      Ik ben hier vorigjaar geweest, en heb 1 pakje nitraten gekocht.
      een medewerker rade me de Nieuwe thor nitraten aan.
      er lag ook een pakje nitraten die op de site greenlight crackers heten.

      wie weet meer info erover?

      Anyway, Het siervuurwerk is er wel duur maar het knalvuurwerk is wel goede keuze
      het is de dichtsbijzijnde winkel hier vandaan (10km)

      Comment


        #48
        Weet iemand hier hoeveel de pirat strijkers daar kosten??

        Comment


          #49
          Ik had dezelfde vraag maar ik heb ff een mailtje naar G smeets. dezelfde dag nog andwoord gekregen (betterr). De normale pirats kosten 3 euro's. Verder zijn alle prijzen het zelfde als de prijzen van Original Firework. (tuurlijk ze verkopen spul van Original)

          Bij een doosje pirats kreeg je volgens mij ook een gratis strijker plankje.

          Groeten Diederik
          -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------JE BENT EEN RUND ALS JE JEZELF GEEN VUURWERK GUNT!!!

          Comment


            #50
            Iemand ervaring met de Thumping Thunder die Smeets verkoopt?

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Reacties Bekijk bericht
              Ik ben hier vorigjaar geweest, en heb 1 pakje nitraten gekocht.
              een medewerker rade me de Nieuwe thor nitraten aan.
              er lag ook een pakje nitraten die op de site greenlight crackers heten.

              wie weet meer info erover?

              Anyway, Het siervuurwerk is er wel duur maar het knalvuurwerk is wel goede keuze
              het is de dichtsbijzijnde winkel hier vandaan (10km)
              Green Light Crackers.

              Koop ze niet. Wat een rotzooi. Knal is dik slecht, afwerking idemdito en de vlam is helemaal de Het enige wat positief lijkt te zijn is de prijs, maar je komt bedrogen uit. Gewoon TT roze halen, dat is dope shit.
              Laatst aangepast door pyroboy; 26 October 2010, 19:16.

              Comment


                #52
                Vandaag weer eens na lange tijd langs geweest bij Gsmeets
                Vuurwerk staat weer in de kasten en onder het glas bij de toonbank.
                Filmpjes van de Original producten zie je ook weer op het t.v'tje langs komen.

                Comment


                  #53
                  Ik ben een belg, en als ik bij gsmeets bijvoorbeeld nitraten enzo ga halen, krijg ik totaal niet mee, en Wimmers (Maaseik) maakt er geen problemen over... Maar Smeets heeft wel zeer leuke pijlen

                  Comment


                    #54
                    Weet niet of iemand mij wil en KAN helpen, maar ik wil halverwege het jaar een keer naar Smeets. Ik moet alleen helemaal vanaf Groningen komen met het OV, dat betekent dus dat ik gelijk voor een paar honderd euro insla. Nou weet ik niet, hoe ik vanaf Maastricht CS uiteindelijk bij Smeets kom. Is er iemand die dit duidelijk uit kan leggen, welke bus moet ik nemen? waar is die bushalte? hoe moet ik lopen?

                    Je zou kunnen zeggen, waarom ga je niet naar Baarle, die winkels daar zijn toch veel beter? en? dat is toch veel dichterbij voor jou? Maar ik ben bang dat ik daar gepakt wordt als ik daar in de bus zit. Het voelt veiliger als ik het bij Smeets haal, omdat ik weet dat daar nauwelijks controles zijn.

                    Comment


                      #55
                      Ben vandaag nog ff daar geweest. Heeft alleen nog wat potten staan. Hebben geen lont meer en ook geen ontstekers.

                      Comment


                        #56
                        Edit: Hij heeft een nieuw Email adres,

                        [email protected]

                        Mvg. Vince
                        Lachen. Gieren. Brullen. Vuurwerk.

                        Comment


                          #57
                          "Hallo Vince, ik heb wel al wat liggen, maar alles heb ik in Augustus, de prijslijst komt de eerste week van Augustus ook online op de site."

                          Nieuw vuurwerk komt dus weer in Augustus
                          Laatst aangepast door UltraCorez; 10 July 2010, 12:37.
                          Lachen. Gieren. Brullen. Vuurwerk.

                          Comment


                            #58
                            Ben er geweest pas geleden, viel me tegen, was vrij duur en hij was niet echt vriendelijk. zal er denk ik niet zo snel meer heengaan

                            Comment


                              #59
                              Vandaag geweest, ik was er in september al eens geweest ;)

                              Maar de winkel is weer helemaal omgetoverd tot vuurwerk-ware-house om het zo maar te zeggen, als je binnenkomt zie je meteen de grote Hong Deng Long pakketten staan en de immense nitraatrollen / 10000 klappers etc. , links staat een meterslange vitrine met potten en cakes, waar rechts de balie is met al het knalspul achter glas. Achter de balie op de muur hebben de rekken met krachtvoer plaats gemaakt voor grote pijlenpakketen en een immense mascleta van 120(!) meter.. die neem je niet zo onder je hand mee :P

                              Hij heeft nu volgensmij weer alles op voorraad zoals Ugly joe, Bonbridge spanish cracker en de Widowmaker, die had die in augustus nog niet.

                              ook de website is vernieuwd, http://gsmeets.be/Vuurwerk/vuurwerk.htm
                              Lachen. Gieren. Brullen. Vuurwerk.

                              Comment


                                #60
                                Gister een kijkje genomen. Wanneer je met je fiets vanuit Nederland niet verder kunt komen dan Maasmechelen, is het vast allemaal prachtig wat daar te krijgen is, en is zo`n zaak langs de grens best handig maar in elk ander geval voegt deze toko weinig toe. Original producten met in de meeste gevallen een duurdere prijs, Siercakes van Nederlandse merken voor Nederlandse prijzen en dat was het verder zo`n beetje.
                                In een straal van 15km zijn er betere alternatieven noord en zuidwaarts.

                                Comment

                                Working...
                                X