Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ben ik nu de enige die helemaal enthousiast wordt bij het zien van al die mooie Royal labels op de site. geweldig om te zien en met weemoed denk ik terug aan de gouden tijden van Royal.

    PS : Gerrit : heb je toevallig nog de Coco Blue van Evo ergens staan ?
    je bent zeker niet de enige. Ik had gerrit ook al gevraagd om de fireflower ;-) ergens mis ik royal ook wel, maar we hebben er inmiddels wel een paar importeurs voor terug die het beter doen.

    greetzzzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      Die Big Box had ik iets meer dan een jaar geleden nog bij Gerrit vandaan. Wat een waanzinnige cakebox was dat! Beetje onbekend maar wel erg goed!

      Ik vind die Royal labels ook fantastisch, mooi om te zien. Jammer dat het echt het laatste van het laatste is. Kleine kans dat we nog zulke kansen gaan krijgen. Ik heb in ieder geval een aantal nostalgische toppers besteld bij Mega, de Fire Emblem, Silent Trails en de Gamma Burst mogen niet ontbreken!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
        Ik heb exact hetzelfde. Vind het prachtig royal producten..

        Is er nog een verdwaalde big box , golden power , een ultimate of die royal celebration dan hou ik me zeker aan bevolen.

        Dit zijn toch wel me all time favo's
        Don't forget : Vuurwerk met een Kroon en Passion Flower niet haha
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Don't forget : Vuurwerk met een Kroon en Passion Flower niet haha
          Ja de vuurwerk met een kroon en die andere cake met iets van 4all ofzo??
          Die waaiercake zilver willow
          De swirling Daisy.

          Wat een toppers waren dat.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Ben ik nu de enige die helemaal enthousiast wordt bij het zien van al die mooie Royal labels op de site. geweldig om te zien en met weemoed denk ik terug aan de gouden tijden van Royal.

            PS : Gerrit : heb je toevallig nog de Coco Blue van Evo ergens staan ?
            Die Coco Blue zoek ik ook nog, evenals de Snake Eys.


            Over de Royal producten, ik vind die Wonderful world ook een erg mooie box zeg. Denk dat ik deze nog ga bij bestellen
            No Pyro ! No Party !

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
              Ik heb exact hetzelfde. Vind het prachtig royal producten..

              Is er nog een verdwaalde big box , golden power , een ultimate of die royal celebration dan hou ik me zeker aan bevolen.

              Dit zijn toch wel me all time favo's
              Hallo,

              Heb nog wel wat Big box staan, en ultimate ook en kwam nog een Horizon of Holland
              tegen.

              Gerrit

              Comment


                Prijs van Tournament box van 175,- naar 200,-?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ItsMeDiego Bekijk bericht
                  Prijs van Tournament box van 175,- naar 200,-?
                  Hallo,

                  Stond een verkeerde prijs bij.

                  Gerrit

                  Comment


                    Hallo,

                    Vanaf zondag avond gaan een aantal prijzen van Evolution omhoog.
                    Dit op verzoek van Evolution. Wij zullen niet de enige zijn die hier
                    aanpassingen gaan doen.

                    Gerrit

                    Comment


                      Betreft dit alle producten? Of alleen boxen?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                        Betreft dit alle producten? Of alleen boxen?
                        Hallo,

                        Van alle producten van Evolution.

                        Gerrit

                        Comment


                          pffff. Dat is alles wat ik er van zeggen wil hier. Omdat deze winkel er niets aan kan doen. Ik ga wel ergens anders gal spuwen ;-)
                          greetzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            fijn dat we in ieder geval hebben mogen profiteren van de bodemprijzen.
                            En dan nog, ik schrik altijd weer hoor als ik de regulieren prijzen zie in december.

                            Freakaanbiedingen zijn echt belevingen die je moet koesteren en niet mag veroordelen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                              fijn dat we in ieder geval hebben mogen profiteren van de bodemprijzen.
                              Evo en Gerrit kennende zullen het nog steeds significant lagere prijzen dan in december blijven. Dit zijn lui die een goeie gunfactor in zich dragen. Hoe de prijzen nu waren, was natuurlijk ook wel puur droommateriaal.
                              Laatst aangepast door Richardus; 13 January 2018, 09:54.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                                fijn dat we in ieder geval hebben mogen profiteren van de bodemprijzen.
                                En dan nog, ik schrik altijd weer hoor als ik de regulieren prijzen zie in december.

                                Freakaanbiedingen zijn echt belevingen die je moet koesteren en niet mag veroordelen.
                                Heel mooi en juist gesproken. Dankzij deze winkeliers krijgen we niet alleen meer vuurwerk voor ons geld, we hebben er ook nog eens het hele jaar plezier van!!. Ik ben ook buitengewoon dankbaar voor Gerrit en zijn collega winkeliers die veel inspanningen troosten voor ons en genoegen nemen met een veel lagere marge.!!

                                Comment

                                Working...
                                X