Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    De vuurwerk winkel het dichtst bij Nederland

    Ik kan je vandaag nog voorstellen aan de vuurwerkwinkel van het merk in Moers / Wesel. Direct aan de B57 in de club / disco Aratta, Rheinberger weg 682,47445 Moers, Snelweg afslag A57 Rheinberg of A42 afslag Moers
    Vuurwerk der Marken Blackboxx, Nico, Evolution, Geisha, Weco.
    Alleen zolang de voorraad strekt.
    info hieronder:

    Comment


      #62
      Dichtsbijzijnde Centershop wat daar in de buurt zit is denk ik Kalkar. Daar ga ik zelf ook elk jaar heen.
      Je bent een rund als je niemand vuurwerk gunt

      Comment


        #63
        Al iets gehoord van Posten-Börse?

        Comment


          #64
          Klopt het dat kalkar een vrij rustige plek is gewoon in de ochtend om 6u eerste dag

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyromen1 Bekijk bericht
            Klopt het dat kalkar een vrij rustige plek is gewoon in de ochtend om 6u eerste dag
            de laatste jaren echt alleen maar drukker geworden en ook rijen, wil je meer rust moet je verder duitsland in !

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
              de laatste jaren echt alleen maar drukker geworden en ook rijen, wil je meer rust moet je verder duitsland in !
              Hmmm okee welke plek is aan te raden ? "Rees"waarschijnlijk ?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromen1 Bekijk bericht
                Hmmm okee welke plek is aan te raden ? "Rees"waarschijnlijk ?
                Goch is ook een prima plek voor relatief rustig te shoppen met een leuk aanbod.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Ligt alleen vrij dichtbij de grens verwacht ik meer drukte dan in bijvoorbeeld kalkar of rees

                  Comment


                    #69
                    ik ga al jaren naar Wesel genoeg aanbod en heel weinig landgenoten

                    Comment


                      #70
                      Op sommige plaatsen heb je graai bakken daar heb je wel last van graaiende duwende landgenoten,de didl waar ik was ging alles via best lijsten druk maar ordentelijk.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                        Op sommige plaatsen heb je graai bakken daar heb je wel last van graaiende duwende landgenoten,de didl waar ik was ging alles via best lijsten druk maar ordentelijk.
                        En naar welke plaats ging je haha ?

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromen1 Bekijk bericht
                          En naar welke plaats ging je haha ?
                          Lijsten is langs de grens. Het graaien is nog als je wat verder Duitsland in rijdt. Maar als je gewoon doorrijd, een minuut of 20-25 van de grens, kun je rustig ''graaien''.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #73
                            Nu die folders nog...
                            Ik moet wel zeggen als je op tijd bent dan werkt het prima met die lijsten vlak langs de grenst. Half uurtje wachten en je kunt weer naar huis met je bestelling. Toch?

                            Comment


                              #74
                              De afgelopen dagen heb ik een beetje zitten koekeloeren naar filmpjes van producten die vorig jaar in Duitsland verkrijgbaar waren en ik moet zeggen dat het voor mij de rit niet waard is. Behalve de 250 grams Bugano fonteinen, die wel verschrikkelijk mooi zijn, is het toch vooral heel veel meuk wat daar in de schappen ligt.
                              Well, that depends...

                              Comment


                                #75
                                Er ligt vrij veel meuk in de schappen; romeinse kaarseffecten, fonteinen e.d.

                                Maar ik vond het ook wel gaaf om voor 60 euro wat meuk te hebben; kwantiteit.

                                Zoek eens naar filmpjes van de Weco Painted Sky, Shock Attack, Razorlight, de oude Dragon Fire, Scorpion, Bloody Mary. En vergeet de producten van Lesli niet: Sovjet Shooters-serie.

                                Ik haal mijn kwaliteitscakes in Nederland, maar ik wil ook meer goedkopere meuk hebben en de genoemde goede cakes uit Duitsland.

                                Voor mij is het anderhalf uur rijden heen en weer. Het is een gezellige ochtend weg met vrienden. Tegen 12:00 weer veilig thuis en dan het echte vuurwerk ophalen in Nederland ;).

                                Comment

                                Working...
                                X