Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder rose

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Even wat berichten verwijderd in dit topic, laten we niet kinderachtig doen met zn allen .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Kwam deze video tegen, volgens mij echt een topper die ik dit jaar zeker ga proberen!

      Comment


        #48
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180103_135257.jpg
Vertoningen:1
Grootte:449,9 KB
ID:	1568009

        Hierbij nog een foto van het productlabel. Foto is gemaakt in de bunker van een lokale winkelier december vorig jaar.

        Op bovenstaande film komt hij toch wel erg goed over. Hoop deze cake nog in actie te zien tijdens een demo in december.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Een karton van besteld, ben erg benieuwd.

          Comment


            #50
            deze is mij nog nooit opgevallen

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Clesstra Bekijk bericht
              Een karton van besteld, ben erg benieuwd.
              Als dat maar niet zo gaat als de Junior Jack. Heb ik toen ook een karton van gekocht maar die vierkante toen gekregen. Dat was me toch een tegenvaller niet normaal. Sindsdien blijf ik bij Katan weg met knalcakes.
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                #52
                Welke vierkante bedoel je? Niet de Thunder Rose neem ik aan?

                Comment


                  #53
                  Vind hem vergelijkbaar met de decibull. Leuk maar vind het net niet wat ik zoek.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                    Als dat maar niet zo gaat als de Junior Jack. Heb ik toen ook een karton van gekocht maar die vierkante toen gekregen. Dat was me toch een tegenvaller niet normaal. Sindsdien blijf ik bij Katan weg met knalcakes.
                    Dat was ook totaal te verwachten, ik heb die oude gehad, die waren nog harder dan de Salute Cake van Vulcan en de Titanium Salute van Piromax. Het was dus ook niet reëel om te denken dat de nieuwe Junior Jack even hard zouden gaan. Aan de andere kant, zo zacht als dat de nieuwe waren was ook absurd.

                    Ontopic:

                    Lekkere knalcake. Zal nooit zo hard zijn als de eerder benoemde cakes, maar voor Nederlandse maatstaven is het een lekkere knalbak!
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      #55
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181124_153643.jpg
Vertoningen:1
Grootte:174,6 KB
ID:	1568771

                      Heb er nog 2 staan, gingen vorig jaar niet af in de show door de regen.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door larspardijs Bekijk bericht
                        [ATTACH=CONFIG]41046[/ATTACH]

                        Heb er nog 2 staan, gingen vorig jaar niet af in de show door de regen.
                        Lekker een maandje laten drogen bij de verwarming en dan doen ze het gewoon prima! Heb er zelf ook 2 besteld, ben erg benieuwd.

                        Comment


                          #57
                          Wat een MEUK is dit. Echt serieus alleen maar ploffers en 1 bombette die het wel deed en alsnog zacht was. Dit was de 2018 versie.

                          Heb zelden zo'n gevoel gehad van weggegooid geld en dan heb ik er 4 gekocht voor dumpprijzen.

                          Comment


                            #58
                            Niet nog nat?

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Wat een MEUK is dit. Echt serieus alleen maar ploffers en 1 bombette die het wel deed en alsnog zacht was. Dit was de 2018 versie.

                              Heb zelden zo'n gevoel gehad van weggegooid geld en dan heb ik er 4 gekocht voor dumpprijzen.

                              Ok, dit meen je niet toch? Heb een karton in m'n finale verwerkt. Hopelijk had je een maandag morgen exemplaar. Bleh, geeft wel al een beetje zuur gevoel..

                              Comment


                                #60
                                Balen zeg. Katan tsja altijd twijfel bij hun.

                                Comment

                                Working...
                                X