Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door d3vy Bekijk bericht
    Heel erg bedankt voor je filmpje. Deze cakes wilde ik, precies in dezelfde volgorde, toepassen in een showtje voor 12 uur!!!

    De TiBroc2Blue valt mij toch iets tegen moet ik bekennen. Op andere filmpjes lijkt het effect groter.

    Welke cakes werden aan het einde schoten?
    Ik persoonlijk vond deze box het dikst maar die TiBroc2Blue is niet zo klein als het lijkt. In het echt gewoon mooi grote boeketten, het blauw spreid zich erg ver uit.

    Laatste cake is Turbo Tanker lesli. Maar nu weer ontopic over de Glitter willow 2 Colorz
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      En nog zo een fantastische bak die ik helaas nog niet heb besteld...
      Toch maar eens zien waar ik nog wat budget kan loshalen, dit lijkt mij een must have.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
        Gisteren even snel tijdens het foto's maken mijn mobiel erbij gepakt op de demo van Harriboem. Beeld is niet geweldig maar geeft een goeie indruk van de kleuren enzo. Echt mega dikke bakken.
        Eerst cake(s) missen helaas was wat laat met filmen.

        Eerst de Glitter willow dan Spinners en daarna Titanium blue

        Wauw! Dat wordt geld uitgeven dat niet de bedoeling is.

        Comment


          #34
          Lekker lekker.. en ooh die mooi kleurtjes. Deze op de wenslijst voor volgend jaar.

          Comment


            #35
            3 toppers op n rij, gruwelijk mooi spul levert vwt weer dit jaar...andere boxen ook, white redhead/wacky whistler/at once...blijft topimporteur

            Comment


              #36
              Oeiii deze zou er graag bij willen.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #37
                Hoe was deze?

                Comment


                  #38
                  Deze was echt zo mooi als verwacht, gefilmd op afstand, maar eronder staan is echt waanzinnig hoor!
                  Heb hem besteld na het zien van de film van Thomas, was meteen verkocht, en ben blij dat ik hem had!

                  Comment


                    #39
                    Dat ziet er zeker goed uit! De andere 1,2" versies heb ik nog nog staan, ga deze er ook bij regelen!

                    Comment


                      #40
                      Deze helaas niet gehad, maar wat ziet hij er geweldig uit zeg. Wel andere boxen uit deze lijn gehad en die waren geweldig, dus deze zal dit jaar ook zeker in de collectie komen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Alle drie de 1.2 boxen weggeschoten hier. Effecten "straatbreed", mooie kleuren en lekkere burst. Volgend jaar weer!!!

                        Lekker makkelijk opruimen ook..... branden (spontaan) lekker weg na afsteken

                        Comment


                          #42
                          Jaaa, echt fantastisch blok dit. Prachtig tempo met mooie volle boeketten.

                          Comment


                            #43
                            Prachtig blok. VOLT collectie is sowieso prachtig, maar dit vond ik mijn mooiste. Goed tempo, mooie kleuren en prachtige boeketten.
                            Er gaat niets boven de 31ste..

                            Comment


                              #44
                              damn...prachtig...deze moet en zal ik hebben komend jaar

                              Comment


                                #45
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X