Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ziet er goed uit, ramt lekker door.
    [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

    Comment


      Toch wel weer apart al die verschillende ervaringen. Hier liep deze wel gewoon normaal door, had elke cake een mooie goede spreiding en was de burst oke. Voor ons één van de toppers van de avond!
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        Erg veel wisselende verhalen en ervaringen. Maakt het wel lastiger om een keus te maken voor dit jaar, gelukkig hebben we daar nog even d tijd voor.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Het effect is leuk, maar of je past de box aan met verschillende kleuren en/of tempo's of je verkoopt de cake's volgend jaar los. Als box heeft dit product voor mij geen meerwaarde.

          Burst was in verhouding tot de andere UV Compound boxen beduidend harder.

          Comment


            Vond het een leuke box, geen topper. Effect is zeker leuk. Ging helaas na 3 cakes uit! Finalecake opnieuw aansteken. Film komt later dit jaar.
            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              Ik had meer van deze box verwacht. Hij viel echt in het niet tussen de andere boxen. Het effect was okay, maar zeker niet overweldigend in mijn beleving. Hij stond ná de 4elements en vóór de TB en de JH dus had ook wel wat competitie...

              Comment


                Het lijkt wel of de boxen bij de demo harder knalde als de uitlevering verder niets mis mee hoor mooi rood maar wederom ook deze box traag in doorloop

                Comment


                  Gelukkig hadden wij hem in een finale project. Maar vond het de ophef niet waard .
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    Gewoon een hele mooie box voor die 70 euro waar je hem voor had kunnen kopen. Ik had 'm afgelopen jaar niet, maar overweeg deze aankomend jaar wel te nemen. Ik hou wel van dat rood.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Per 2 zit ie in een karton, met kooi erom.
                      Bij jou niet?
                      Nope, had hem echt zonder.

                      Heb deze boxjes nog even bewaard voor volgend jaar. Een jaartje drogen kan hij alleen maar beter van worden.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                        Gewoon een hele mooie box voor die 70 euro waar je hem voor had kunnen kopen. Ik had 'm afgelopen jaar niet, maar overweeg deze aankomend jaar wel te nemen. Ik hou wel van dat rood.
                        Precies dit, vond het ook een prima bak!

                        FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                        Comment


                          Gecombineerd met 4x Red ghosts van evolution

                          Comment


                            Goede combinatie gemaakt, lekker veel rood in de lucht!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Red Maroon toch maar verwerkt in een klein project samen met andere special cakes.

                              Komt goed over alleen geen grote effecten en snelheid mag van mij nog wel iets hoger.
                              Te zien vanaf 01:30min

                              Comment


                                Prachtige cakebox, de red maroon, daarom dit jaar weer besteld, 2x zelfs:

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X