Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Volgens mij was tokkend niet helemaal tevreden over de box...
    Klopt bonbridge1 niet helemaal tevreden was wel duidelijk toch �� zeker niet als je voor veel geld Mania/Rubro besteld maar ik moet eerlijk aangeven de golden illusion was perfect,ook de Transbomber blijft Top maar als je een Sodom besteld verwacht je niet een slecht alternatief waar maar 4 cakes van 25 mm inzitten de rest 20 mm

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
      Volgens mij was Tokkend niet tevreden over al zijn Rubro/Mania producten ...
      HeHo tja viel het op in derdaad niet echt tevreden en over de leveringen ook niet ook heel erg motiverend als je de laatste dag nog niet weet of je alles hebt terwijl je bijna als eerste besteld maar moet eerlijk zijn de golden illusion en Transbomber waren goed. Maar het kan niet dat ze zo traag zijn en dat je het vuurwerk eerst voor de kachel moet leggen toch.

      Ik weet het nig niet zeker maar het neigt er naar dat het volgend jaar een andere fabrikant gaat worden al is het jammer want de afgelopen jaren hebben ze leuke spullen gemaakt

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Tokkend Bekijk bericht
        HeHo tja viel het op in derdaad niet echt tevreden en over de leveringen ook niet ook heel erg motiverend als je de laatste dag nog niet weet of je alles hebt terwijl je bijna als eerste besteld maar moet eerlijk zijn de golden illusion en Transbomber waren goed. Maar het kan niet dat ze zo traag zijn en dat je het vuurwerk eerst voor de kachel moet leggen toch.

        Ik weet het nig niet zeker maar het neigt er naar dat het volgend jaar een andere fabrikant gaat worden al is het jammer want de afgelopen jaren hebben ze leuke spullen gemaakt
        Kijk eens na mijn filmpje paar posten terug.
        Was de jouwe zoveel trager of slechter dan.
        Ik kon heel deze bak niet en had um lastminute gekocht voor 230e.
        Voor dat geld vond ik het een tof ding!
        Volgens mij was het ook.gewoon 30mm cakes en de eerste 4 cakes 25mm met meer schoten

        Comment


          #94
          Gisteren op de Demo leken de eerste 3 cakes wel productie en daarna kwamen de sample knallers... wel een indrukwekkende box verder
          Laatst aangepast door KristianS; 29 August 2018, 11:46.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
            Gisteren op de Demo leken de eerste 3 cakes wel productie en daarna kwamen de sample knallers... wel een indrukwekkende box verder
            Weet niet of het productie/sample is wat het verschil maakte, maar de 1e paar cakes waren idd erg mager vergeleken met de rest. Leuke box, maar voor dat geld wil ik een box waar elke cake evengoed presteert. Deze zou ik dus laten staan. Neemt niet weg dat het toch een (leuke box is)

            Comment


              #96
              Gisterend deze ook weer gezien, blijft schitterend. Wat een gave bak.
              Nu met de film:

              Laatst aangepast door Vuurwerkkoning; 29 August 2018, 14:42.
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #97
                Ook hier mijn filmpje van gisterenavond...

                Comment


                  #98
                  Thanks voor de beelden mannen, zat ik echt op te wachten!

                  Vanwege weinig en wisselende reacties na afgelopen jaarwisseling ging ik twijfelen over deze box. Werd wel tegen dump prijzen aangeboden dit jaar in allerlei winkels met freakacties. Toen ik ook nog de discussie las over omlabelingen heb ik deze laten schieten heb ik hem van de lijst geschrapt.

                  Voor volgend jaar komt hij er weer op, wat een brute bak!

                  Comment


                    #99
                    Make Fireworks Great Again!

                    Comment


                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Ik vond deze erg goed presteren tijdens de demo dit jaar! Ik ga de gok nemen en wil hem hier in de straat zien. Wel de 2018 versie dan.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Kijk eens na mijn filmpje paar posten terug.
                          Was de jouwe zoveel trager of slechter dan.
                          Ik kon heel deze bak niet en had um lastminute gekocht voor 230e.
                          Voor dat geld vond ik het een tof ding!
                          Volgens mij was het ook.gewoon 30mm cakes en de eerste 4 cakes 25mm met meer schoten
                          Ter vergelijking voor die 230 euro heb je 12x Fairytailes van Evolution en dan 2 x een Yellow River als finale.. Er zit alleen niet een fantastische SHOW doos omheen zodat het meer lijkt dan het is.

                          Comment


                            Ik heb hem dt jaar ook gekocht.
                            Nu voor paar centen, dus kon hem niet laten staan.
                            Ben echt benieuwd hoe die in de straat is.

                            Comment


                              Heb hem ook in de straat staan voor 160 euro. Kan bijna niet tegenvallen!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                                Heb hem ook in de straat staan voor 160 euro. Kan bijna niet tegenvallen!
                                Dat is een te gekke prijs man voor zo'n box!! Burst klinkt immens en heeft als één van de weinige boxen een finale.

                                Comment

                                Working...
                                X