Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serenity [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
    En weer is deze boy erbij voor 2018-2019!!
    Mag ik jou vragen waar je deze bestled hebt

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
      Kan dat zomaar joh?
      Vraag me niet hoe het zit, maar die fabrieken schijnen wel vaker samen te werken!

      Comment


        Maat van me kwam dit filmpje van deze box nog tegen op zijn camera. Let niet op alle commentaren. Gezellige nieuwbouw wijk waar echt iedereen op straat stond haha

        31/12 Knalle als een malle!

        Comment


          Demo gisteren:

          Comment


            Ook deze was prima. Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              Make Fireworks Great Again!

              Comment


                Serenity - Demo filmpje

                https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                Comment


                  Toch blij dat ik hem besteld heb bij Orthen eerder dit jaar voor 100 euro

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                    Toch blij dat ik hem besteld heb bij Orthen eerder dit jaar voor 100 euro
                    Dat is inderdaad een mooie prijs, ik heb hem dit jaar voor €115 kunnen krijgen en ben zeer blij dat ik hem heb.
                    Ik vind dit echt één van de mooiste boxen die er te koop is. Het is een mooie elegante box!
                    Ik kan niet wachten dat ik hem mag aansteken

                    Comment


                      Had deze vorig jaar. Ik was hier heel erg van onder de indruk. Wanneer je 'm in het echt ziet en ziet hoe groot de boeketten zijn dan denk je dat je naar een prof blok aan het kijken bent. Zeer goede bak!

                      Comment


                        Hier een straatfilm van mij..
                        Dit is de Serenity gevolgd door 2 keer Return of the phoenix en de Dark Palm van Zena..
                        We stonden op ruime afstand en toch kon het niet vol op het scherm komen vandaar dat de filmer regelmatig met zijn camera gedraaid heeft.
                        Dus excuses voor de kwaliteit maar het zegt wel iets over hoe groot de boeketten waren.

                        Comment


                          https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                          Comment


                            Onlangs is er in Duitsland een demo van Röder Feuerwerk geweest en tijdens de demo is de Serenity ook geschoten. Ik vermoed dat het hier om de 2018 versie gaat.

                            Met denk voor de beelden aan FeuerwerkVideosHD Megaknall.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Deze op sommige sites toch duurder dan de acatanego
                              Fireworks it's an art not a crime

                              Comment


                                Heren en dames , Graag ontopic blijven.


                                De dubbelposten zijn verwijderd en we zien het ook als spam. 1x een video vermelden is genoeg in een topic.

                                Dubbelposten zullen verwijderd worden.
                                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X