Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoelaat sta jij op de 31ste ?

    Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik heb meestal vakantie in de week van Oud & Nieuw. Dus het hangt er vanaf hoe lang moeders mij laat uitslapen. In het weekend word ik meestal pas om half 12 wakker, doordeweeks half 10. Dit veranderd niet in vakantie/weekend-tijden. Rust is belangrijk op deze dagen en aangezien ik altijd te laat na bed ga, moet ik de tijd in de ochtend inhalen.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Ik ben meestal gewoon om 8 uur wakker op oudjaarsdag.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Met 2 jonge kids en een adrenalinepeil van +100 is het meestal rond half 7 wel raak.

        Comment


          #5
          Zal wel een uurtje of 7-8 worden met de kleine, en dan lekker cat-1 stoken, met af en toe een pijltje tussendoor. ben benieuwd hoe me kleine man het gaat vinden, of we van hem net zo'n freak kunnen maken als ik ben
          075 zaantjee

          Comment


            #6
            Ook vakantie deze weken dus ook meestal 8u al wel online....

            Comment


              #7
              Meestal rond een uur of 8, een beetje afhankelijk hoe goed ik heb geslapen de voorgaande nacht.
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                #8
                Zal wel laat zijn... Moet de 30e nog 's avonds een zaalvoetbal toernooitje spelen tot 22:00 uur. En dan nog een paar pilsjes in 't cafe kortom, een uur of 11 - half 12 kom ik uit mn nest gerold.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #9
                  Tsja, nu minder interessant gezien de afsteektijden. Dus ergens in de ochtend, hoe laat maakt in principe niet zoveel meer uit.
                  Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                  Comment


                    #10
                    Zoals altijd op zondag, een uurtje of 10/11
                    Wie zoekt zal vinden

                    Comment


                      #11
                      uurtje of vier om op tijd hier te zijn voor de vroege vogels op te vangen
                      www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        #12
                        Normaal gesproken een uurtje of 6 voor de laatste verkoopdag.

                        Nu zie ik het wel hoe laat ik wakker ben. Waarschijnlijk door kruitstres en adrenaline evengoed vroeg wakker....
                        Laatst aangepast door the mighty two; 2 September 2017, 19:23.

                        Comment


                          #13
                          Dit jaar op zondag dus dat wordt uitslapen

                          Maar dan nog is het uurtje of 8 a 9 denk
                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            #14
                            Zoals altijd rond 08:00, vroeger was het natuurlijk om vuurwerk af te steken. Tegenwoordig begin ik om 09:00 met oliebollen bakken voor de hele familie (je moet wat he).

                            Comment


                              #15
                              Meestal slaap ik uit tot een uur of 10 en word ik wakker geknald door de buurt
                              Gelijk onder de douche springen en klaarmaken om Cat 1 te stoken dan

                              Comment

                              Working...
                              X