Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Het heeft er meer mee te maken dat de gene achter Funke echt een liefhebber is en ook de juiste fabriek(en) kiest die de spullen kunnen maken naar zijn eisen. De meeste importeurs op de Nederlandse markt denken puur alleen aan geld. Daar zitten vaak geen liefhebbers achter.. en ja kwaliteit verkoopt zichzelf. Hier hebben een paar importeurs het puur van hun marketing en verkopen ze verder gemiddelde kwaliteit. Met Pangu en Evolution als uitzondering natuurlijk.

    Maar de meeste importeurs gaan dus fabrieken langs en kijken wat zij aanbieden en dat kopen ze in. Het verschil met Funke is dat hij zelf met een lijst aankomt met wat hij geproduceerd wilt hebben. Lees ook maar eens bij de omschrijvingen op YouTube hoe perfectionistisch hij is. Wij worden helemaal geil van al die producten en hij heeft nog allemaal op- en aanmerkingen.

    Als het goed is komen de meeste Funke spullen uit de fabriek waar het prof vuurwerk van Fire Event wordt geproduceerd.
    Wollf heeft er ook gewoon kwaliteit vuurwerk tussen zitten en rubro ook, alleen hebben die een heel breed assortiment waardoor er wellicht af en toe een misser tussen zit.

    Comment


      Toch vind ik het beter dan wat je in Nederland kunt krijgen als het zomaar is als op de filmpjes
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
        Toch vind ik het beter dan wat je in Nederland kunt krijgen als het zomaar is als op de filmpjes
        Tja 2 inch illegale blokken zijn ook beter dan wat er op de NL markt te krijgen is....

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
          Tja 2 inch illegale blokken zijn ook beter dan wat er op de NL markt te krijgen is....
          Dat heeft niks te maken met het feit dat het c2 spul beter is.
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
            Dat heeft niks te maken met het feit dat het c2 spul beter is.
            Jawel want het is niet NL gekeurd.

            Maargoed funke is wel kwaliteit spul daar ben ik het mee eens maar NL blokken zijn goedkoper dan funke blokken dus tja het is een beetje een irrelvante discussie

            Als funke de NL markt betreed hebben ze denk ik als grootste concurrent evolution fireworks.

            Kwaliteit is duur dus je moet je ook afvragen of je een markt vol met dure blokken van 200 euro wil hebben. Dan prijs je jezelf eruit ben ik bang.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
              Jawel want het is niet NL gekeurd.
              CE is voldoende. IL&T keurt steekproefgewijs.
              ..

              Comment


                Vandaar dat duitsland goed bezocht wordt voor de kwantiteit

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                  Tja 2 inch illegale blokken zijn ook beter dan wat er op de NL markt te krijgen is....
                  Ook niet altijd, ik heb een keer een twee inch blok gehad uhh gezien die toch echt niet zo goed was.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    Ik vraag mij ook af of NL importeur de Funke prijzen in de gaten houden..

                    Diegene die hier actief zijn zullen vast wel door hebben dat veel naar belgie gaan om daar de nieuwe blokken te kopen en dan denken ze misschien ook wel van "Dan kunnen wij ook wel duurdere blokken produceren" aangezien er wel een markt voor is.

                    Dus een premium assortiment. duur maar wel beter.
                    Laatst aangepast door lbanoa; 14 November 2017, 21:02.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      een NL importeur met 2 inch blokken ? waar dat dan ?


                      Ik vraag mij ook af of NL importeur de Funke prijzen in de gaten houden..

                      Diegene die hier actief zijn zullen vast wel door hebben dat veel naar belgie gaan om daar de nieuwe blokken te kopen en dan denken ze misschien ook wel van "Dan kunnen wij ook wel duurdere blokken produceren" aangezien er wel een markt voor is.

                      Dus een premium assortiment. duur maar wel beter.
                      Die markt is er zeker. Ik heb er 500 voor vrijgemaakt. Kwaliteit mag best wat kosten. In nl heb ik al genoeg bang for bucks. Er zullen er vast meer zijn die voor funke naar het zuiden trekken
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht






                        Speciaal voor deze aanbiedingen zal Zena Baarle De Bunker, naast donderdag en vrijdag, deze week ook op dinsdag 14/11 en woensdag 15/11 geopend zijn tot 20u00!



                        Daar zijn ze dan.

                        Comment


                          Zijn dit gewoon de bekende blokken zoals we ze kennen dus die supernaut bij zena is ook gewoon 61kilo??

                          Comment


                            Kan die actie niet tot in het weekend? Door de week heb ik geen mogelijkheid
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Nee, dit zijn de consumenten versie's. Dus waarschijnlijk ook stuk minder zwaar.
                              Oorspronkelijk geplaatst door tomn Bekijk bericht
                              Zijn dit gewoon de bekende blokken zoals we ze kennen dus die supernaut bij zena is ook gewoon 61kilo??

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                                Kan die actie niet tot in het weekend? Door de week heb ik geen mogelijkheid
                                Ja het is wel een heel korte looptijd.
                                Lijkt me niet zo vreemd, deze zullen over de toonbank rollen als zoete broodjes.

                                Comment

                                Working...
                                X