Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Woeter Bekijk bericht
    Ik ga er van uit dat na 9 december alle filmpjes er zo'n beetje op staan, dus nog even geduld. Daarnaast heb ik het pakket 9-19, 9-16 en de double star gekocht direct aan het begin aangezien ik er van uit ga dat het goede kleine cakes zijn, want ze komen uit de HL serie en die serie is zeker niet de minste kwaliteit.
    het zijn cakes van nog geen €9,-- pst.... als je dat in gedachten houdt dan kan het never nooit tegenvallen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Woeter Bekijk bericht
      Deze aktie staat nog niet FB volgens mij.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Woeter Bekijk bericht
        Op de site van valk zelf staat een menu optie met facebookactie. Dan krijg je een ontzettende poster te zien waar op staat dat je je bestelnummer ergens moet posten op facebook en dan maak jr kans op de hoofdprijs en dat is het volledige bedrag van die bestelling terug krijgen.

        Vroeg ik me dus ook al af maar ik kan wel op facebook zetten wat mijn bestelnr is maar moet ik dan iets van Valk delen? Ik zie echter die deel-optie niet.
        En geldt alleen voor bestellingen in de webshop van Valk of ook die van Vuurwerkperdoos?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Fruttie Bekijk bericht
          Vroeg ik me dus ook al af maar ik kan wel op facebook zetten wat mijn bestelnr is maar moet ik dan iets van Valk delen? Ik zie echter die deel-optie niet.
          En geldt alleen voor bestellingen in de webshop van Valk of ook die van Vuurwerkperdoos?
          Lijkt mij logisch dat ze die actie pas doen als iedereen zo ong besteld heeft. Einde deze maand ofzo
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Ik had al eerder gemeld, dit geld voor valk site zelf en vwpd

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              Lijkt mij logisch dat ze die actie pas doen als iedereen zo ong besteld heeft. Einde deze maand ofzo
              Hoezo? Het is dus voor vwpd en valk site zelf je kunt toch gewoon die actie doen en alle unieke bestelnummers in een bak gooien en de trekking aan het einde van de maand?

              Comment


                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20171130-222431.jpg
Vertoningen:1
Grootte:293,1 KB
ID:	1562586daar heb je het al

                Comment


                  Ik probeer vanavond nog een bestelling te plaatsten maar ik kan geen afhaaldag selecteren? Volgens de regels kan ik tot vanavond 23:00 een bestelling doen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                    Ik probeer vanavond nog een bestelling te plaatsten maar ik kan geen afhaaldag selecteren? Volgens de regels kan ik tot vanavond 23:00 een bestelling doen
                    Deze mail is er afgelopen dinsdag uit gegaan, helaas pindakaas dus.

                    Beste Vuurwerkliefhebbers

                    Allereerst bedankt voor de bestelling op vuurwerkperdoos.
                    De belangstelling op deze site site is nog nooit zo groot geweest als dit jaar.
                    Daarom hebben we deze week dan ook besloten om geen bestellingen meer aan te nemen.
                    Dit om alles in goede orde te laten verlopen.

                    Dinsdagavond vanaf 18.00 uur gaat onze site valk-vuurwerk.nl online
                    Deze avond kunnen jullie nog één maal een bestelling plaatsen met korting op de gehele collectie.
                    Wij geven dan een korting van 15% op de complete collectie.
                    Als je eventueel een bestelling wilt plaatsen zet deze dan in het zelfde tijdstip als je bestelling op vuurwerkperdoos
                    Vanaf 23.59 uur gaan we over op onze normale folder prijzen.
                    Nogmaals dank.

                    Met vriendelijke groet,

                    Rene Valk
                    Kooien knippen is mijn hobby!

                    Comment

                    Working...
                    X