Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer gaat de shop weer open?

    Comment


      Gerrit was vanmiddag gewoon weer bereikbaar via de app, wat een topper is het ook! Ik kom hier graag weer terug hoor, maar dat had hij ook wel verdiend.

      Comment


        Ik zit er al weer klaar voor.
        Gister genoten van alles wat ik bij gerrit gekocht had, geen tegenvallers.

        Comment


          Donderdag de bestelling opgehaald. Vrijdagochtend terug moeten komen omdat het niet in de drie autos paste. Geen straf om een tijdje bij Gerrit in de winkel te staan. de man heeft het ontzettend druk maar weet je toch nog persoonlijk te benaderen en wat een sfeertje daar in die winkel.. Op de valreep nog een mega pangu 3 meegenomen, wat een top box!!

          Comment


            Hoe was die Pangu 3? Heb er nog over staan twijfelen!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Hoe was die Pangu 3? Heb er nog over staan twijfelen!
              Vuurwerkbieb heeft er een film van! Fluiters erg rauw, lijkt een topbox!

              Laatst aangepast door Mattenfreak; 3 January 2018, 21:39.

              Comment


                Woow wat vet! Prachtig
                Laatst aangepast door Mattenfreak; 3 January 2018, 21:39.

                Comment


                  Zo dan! Prachtig!

                  Deze komt op de lijst. Ben benieuwd naar de andere 2.

                  Comment


                    Hallo,

                    Iedereen de beste wensen en een gezond 2018.
                    Nogmaals bedankt voor de vele positieve berichten op vwc.
                    Van mijn kant een groot woord van DANK JE WEL aan familie,vrienden,personeel die Megavuurwerkfreaks en mega-vuurwerk.nl samen met mij mogelijk maken.En natuurlijk de beide chauffeurs die voor ons de laatste items hebben opgehaald.
                    Het was de laatste twee weken voor ons gigantisch hectisch, door de late leveringen van bijna alle importeurs.Hopelijk kan dit veranderen want het wordt elk jaar later met het binnen komen van het Nederlandse vuurwerk.En later dan nu is onmogelijk.
                    We gaan binnen kort weer online met megavuurwerkfreaks.nl met alleen items die we daadwerkelijk in de bunkers hebben staan.
                    Hier zitten fantastische items tussen en ook in redelijke aantallen.
                    BIjvoorbeeld, Colourful City, On the Beat, Smash boxen, Garden Party, mega Pangu boxen,Solar storm,Vision of Ecstacy,Fairytail,4 Seasons,Golden Illusion, Bad ss, en nog veel meer.
                    Tevens hebben wij van Royal Fireworks alle restanten gekocht, deze zullen jullie ook tegen komen.

                    Met Knallende groet,
                    Gerrit

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                      Zo dan! Prachtig!

                      Deze komt op de lijst. Ben benieuwd naar de andere 2.




                      Dit konden weleens hot items worden op megavuurwerkfreaks!
                      Laatst aangepast door Mattenfreak; 3 January 2018, 21:41.

                      Comment


                        Zo zeg prachtig hoor. Topboxen...

                        Comment


                          De Syndrome box van Mania was een Toppertje, had ook nog een Transbomber die naar mijn idee net zo was als de voorgaande jaren. Gruwelijke bak wat complete Chaos in de straat bracht!
                          Heerlijk!


                          Wat betreft de dienstverlening van Mega-vuurwerk louter lof, Gerrit geeft uitleg waarom bepaalde artikelen niet uitgeleverd kunnen worden met daarbij passende/keurige alternatieven.
                          Dit zorgt voor tevredenheid onder de klanten zonder ruis op de lijn.

                          Gerrit en team bedankt!

                          Wanneer de shop weer online komt zit ik paraat

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door royduin Bekijk bericht
                            Wanneer gaat de shop weer open?
                            Gerrit probeert 5 januari open te gaan ! Ik kan niet wachten haha.
                            No Pyro ! No Party !

                            Comment


                              Super, ik leg de bankreader vast klaar

                              Comment


                                Ben erg blij na het zien van deze filmpjes dat ik bij Gerrit op de valreep nog de Mega Pangu Box 2 heb meegenomen, als vervangend artikel. Staat op dit moment lekker te drogen tot volgend jaar.
                                Laatst aangepast door Mattenfreak; 3 January 2018, 21:38.

                                Comment

                                Working...
                                X