Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben ook wel benieuwd waarmee er gefilmd is. Zelfs het groen word mooi weergegeven.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Ik had de vierkante 2016! Zonder twijfel óók een mooie bak!

      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        Het lijkt erop dat de 2016 versie wat meer blinkers had en de 2017 versie wat meer gekleurde sterren. Maar kan ook aan camera instellingen liggen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
          Deze uitvoering is dus echt een must-have. Ik weet niet of het aan de camera ligt, maar ik heb zelfs het idee dat deze meer kleuren bevat dan wat ik tot nu toe heb gezien. Cake 1 doet me qua kleuren denken aan de Fading Stars. Is dit nu de 2017-versie?
          Dit is inderdaad de 2017 versie (langwerpige doos).

          Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
          Ben ook wel benieuwd waarmee er gefilmd is. Zelfs het groen word mooi weergegeven.
          Is gefilmd met de Sony Cyber-shot RX100 III met de standaard instellingen.

          Comment


            Ook deze... Check!

            Kijken of die wat potten kan breken vergeleken naast de Spinnerz 2 Colorz en Rambam 2.0

            Comment


              Geen andere woorden voor dan prachtig, ik sta er wellicht wel heel dicht op waardoor het effect soms niet helemaal erop staat.


              Versie 2017

              Comment


                Mooi filmpje hoor! Blij dat ik hem weer besteld heb!
                Heeft u misschien een vuurtje?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
                  Dit is inderdaad de 2017 versie (langwerpige doos).


                  Is gefilmd met de Sony Cyber-shot RX100 III met de standaard instellingen.
                  [offtopic]
                  Even de camera gegoogled en toen leek de prijs wel mee te vallen, tot ik zag dat je de III hebt.
                  Mooi ding zeg!
                  https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                    [offtopic]
                    Even de camera gegoogled en toen leek de prijs wel mee te vallen, tot ik zag dat je de III hebt.
                    Mooi ding zeg!
                    [offtopic]
                    Is zeker een goede camera. Het geluid vind ik alleen wat minder goed en de camera heeft helaas geen aansluiting voor een externe mic.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
                      Geen andere woorden voor dan prachtig, ik sta er wellicht wel heel dicht op waardoor het effect soms niet helemaal erop staat.


                      Versie 2017
                      Thanks! Dit is de bevestiging dat de 2017-versie op de lijst MOET. Wat een verschrikkelijk mooie kleuren zeg! Spinnerz to Colorz verhuist naar de reservebank.
                      Well, that depends...

                      Comment


                        Cake A graag los of 100 schots van maken A.U.B.
                        Hoe meer films er voorbij komen des te mooier hij is /wordt !

                        Must have voor 2018/2019

                        Comment


                          Iemand enig idee wat boxen als colourful city en on the beat wegen? Dus totaalgewicht?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                            Iemand enig idee wat boxen als colourful city en on the beat wegen? Dus totaalgewicht?
                            Zal vanavond voor je kijken, heb de doos van de Colorful City geloof ik nog wel liggen ergens. En zeker een prachtige film Vwapd! Ik kom weer helemaal terug naar oud en nieuw haha

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                              Iemand enig idee wat boxen als colourful city en on the beat wegen? Dus totaalgewicht?
                              14 kg met omdoos en kooi
                              12 kg zonder

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                                Thanks! Dit is de bevestiging dat de 2017-versie op de lijst MOET. Wat een verschrikkelijk mooie kleuren zeg! Spinnerz to Colorz verhuist naar de reservebank.
                                Weet je dat heel zeker?Heb de spinnerz to colorz gezien die was echt heel erg goed.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X