Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Capital

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Topper! Geweldige effecten, echt super! Gelijk besteld. Ben benieuwd hoe die is, maar heb er hoge verwachtingen van.

    Comment


      #32
      Besteld! Als ie net zo presteert als op film zou het zomaar eens een van de toppers van het jaar kunnen worden.
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        #33
        Nog nergens geschoten op een demo?

        Comment


          #34
          Deze word vanavond in Lopik geschoten! Dus ik kan je vanavond meer vertellen.

          Comment


            #35
            Als dit geen sample was, dan zou ik zeggen: KOPEN!

            Echt bizar grote boeketten die ik nooit eerder in 30mm heb gezien ( leken net 2" boeketten ) en met een snoeiharde burstknal. Het effect is ook echt prachtig en uniek op de Nederlandse markt, dat goud wat opgaat in wit. Dat zie je wel eens bij Italiaanse shells, maar nooit verwacht dat dit mogelijk was in consumenten vuurwerk. Deze stak voor mij met kop en schouders boven alle producten uit op de 123vuurwerk demo.

            Comment


              #36
              Inderdaad echt extreme boeketten en erg hoog!

              Comment


                #37
                De kwaliteit en het formaat vielen mij ook op. Alleen vraag ik me nu wel af waarom het minder groot leek in de film die ik laatst zag van de rebound box. Weet iemand of daar minder kruit in zit?

                Comment


                  #38
                  Ik vind hem prachtig hoor!

                  Comment


                    #39
                    Blij dat ik deze gewonnen heb Prachtig

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Als dit geen sample was, dan zou ik zeggen: KOPEN!
                      Helaas was dit wel een sample. Daar wil ik ook gelijk bij vermelden dat ik van mening ben dat producten van VWT altijd redelijk tot goed overeenkomen met de sample (denk aan de massive bijv), maar daar koop je niets voor. Ik meen dat de distraxion van gisteren wel productie was en die was wel echt top.

                      Overigens echt een magistrale cake. Ongelofelijk mooi, dit effect is echt fantastisch uitgevoerd en dan vooral in het finale shot. Bizar mooi gevulde lucht. Zelf neem ik deze in meervoud op in mijn collectie dit jaar.

                      Comment


                        #41
                        Deze topper stond al op mijn lijst. Ben zeer benieuwd op 31/12
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          #42
                          Hopen dat hij ook zo is in de straat straks! Ontzettend nice dat ik deze gewonnen heb

                          Comment


                            #43
                            Dit zou nog wel eens dé cake van 2016 kunnen worden

                            Comment


                              #44
                              Ook 2 cakes besteld. En al zullen de boeketten niet zo groot zijn als op die filmpjes, als het effect maar wel het zelfde is. Het effect vind ik persoonlijk echt mooi.

                              Comment


                                #45
                                Deze is geschoten vanavond bij Delft Vuurwerk met heel veel wind.

                                Comment

                                Working...
                                X