Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Ziet er absoluut niet verkeerd uit, maar wel wat ééntonig qua effecten.
    Op 2/3e komen alle effecten van het begin weer terug, waardoor je net lijkt te kijken naar een nieuwe, 2e bak.

    Van mij had de finale ook iets dikker gemogen. ;)

    Ben ik met je eens maar dat is bijv bij de TXB 869 ook zo, halverwege begint ie gewoon weer opnieuw...
    Alleen de finale is wel wat dikker!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
      Met het rubro doorlontsysteem kan deze box best in drie delen, en tegen elkaar gezet worden
      Zo jij slaat de spijker op zijn kop. Totaal niet aan gedacht.
      Dat systeem zou mogelijk wel uitkomst bieden ja.

      Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
      Misschien ook wel grappig om los te schieten of per 2 of 3. Is een keer wat anders dan de kartonnen big19
      Een goede tip, alleen een prijsklasse hoger dan de Big 19.

      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Alles valt of staat met de prijs, voor een 250 a 300 euro, dus zo rond de 15 euro per cake. Kan ik er zo maar 2 of 3 op me lijstje zetten. Istie duurder dan knoop ik zelf wel wat aanmekaar.
      Ik denk 25,- euro per cake, a 500,- euro. Met een eventuele actie rond de 420,-/440,- euro.

      Comment


        Als deze voor 300 op de markt komt koop ik hem sowieso!

        Comment


          Is hier al meer over bekend over dit jaar?

          Comment


            Ja deze gaat dit jaar NIET in de winkel komen. (Bron: Verslag bezoek VWC aan Mania)

            Comment


              Goed gezien erwinthb, tijdens ons bezoek in mei is er inderdaad aan gegeven dat de giga compound niet op de markt komt.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                Zal het vast goed doen bij de "nep Rolex/ Breitling, gouden ketting, afgetrapte Mercedes (of elk ander luxe merk auto), sportschool typetjes" die geen verstand hebben van vuurwerk, dit bakbeest. "Kijk mij eens, ik heb de grootste"..... maar mij niet gezien. Zoiezo vind ik compound ruk met de verplichte pauzes tussen de cakes. Ik hou het wel bij m'n onstekertjes.

                Mijn schatting: 20 x 32 euro = 640 euro. Dat verwacht ik ongeveer als winkelprijs.
                Je bent wel van mening veranderd zo te zien, rijdt je inmiddels ook Mercedes

                Comment


                  Nu zit ik dan wel even met vraagtekens. Vorig jaar werd deze compound toch echt gestookt bij me groep.

                  Iemand dan enig idee of hij in Duitsland of dergelijke te koop is?
                  Heb er een video van, zal deze zsm hier plaatsen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
                    Nu zit ik dan wel even met vraagtekens. Vorig jaar werd deze compound toch echt gestookt bij me groep.

                    Iemand dan enig idee of hij in Duitsland of dergelijke te koop is?
                    Heb er een video van, zal deze zsm hier plaatsen.
                    Nope, compound is tot 2000 gram, ook in Duitsland. Wel heb je tegenwoordig boxen met meerdere compound er in, die je dus met elkaar moet/kan verbinden. Maar deze box werd alleen als soort van sample geproduceerd geloof ik 2 jaar geleden. Dus het kan zijn dat er her en der 1tje is opgedoken die dus bij jouw groep is beland.

                    Comment


                      Lijkt nu toch op de markt te komen: https://www.hamstravuurwerkhal.nl/ar...ve-destruction

                      Staat in dezelfde shop onder de naam 1,2" Stars From Hell.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                        Lijkt nu toch op de markt te komen: https://www.hamstravuurwerkhal.nl/ar...ve-destruction

                        Staat in dezelfde shop onder de naam 1,2" Stars From Hell.
                        Ja ze benoemde hem ook al op Facebook. Ik vind het erg apart i.v.m. regelgeving van 2kg kruit. mogelijk zijn het toch 5 compounds in 1 doos maar ze benoemen (expliciet) dat het dat niet is

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                          Ja ze benoemde hem ook al op Facebook. Ik vind het erg apart i.v.m. regelgeving van 2kg kruit. mogelijk zijn het toch 5 compounds in 1 doos maar ze benoemen (expliciet) dat het dat niet is
                          1,2 inch, 5 keer compound (1/5) Gewicht tegen de 50 kilo.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Rouveen82 Bekijk bericht
                            1,2 inch, 5 keer compound (1/5) Gewicht tegen de 50 kilo.
                            Heb je toevallig daar een bron van?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                              Lijkt nu toch op de markt te komen: https://www.hamstravuurwerkhal.nl/ar...ve-destruction

                              Staat in dezelfde shop onder de naam 1,2" Stars From Hell.
                              Dikke bak 500 euro 20 cakes dus 25 eur per cake. Lijkt op de foto geen 5 x compound maar 20 losse cakes?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                                Dikke bak 500 euro 20 cakes dus 25 eur per cake. Lijkt op de foto geen 5 x compound maar 20 losse cakes?
                                Is een oudere foto van paar jaar geleden. Als ie komt dan moeten het 100% meerdere compounds zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X