Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
    Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..
    Ik dacht dat het te maken had met plastic tubes, wat niet meer mag ofzo… volgens mij vinden de fabrikanten wel een oplossing.. hoop ik

    Comment


      Had er nog 4 kunnen bestellen voor 62,50 per stuk en dan de versie met spinners. Lekker hoor

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Stuifie Bekijk bericht
        Ik dacht dat het te maken had met plastic tubes, wat niet meer mag ofzo… volgens mij vinden de fabrikanten wel een oplossing.. hoop ik
        Laten we hopen!
        Oorspronkelijk geplaatst door mark77 Bekijk bericht
        Had er nog 4 kunnen bestellen voor 62,50 per stuk en dan de versie met spinners. Lekker hoor
        Wow dat is een heerlijke prijs zeg!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
          Het is nog maar de vraag of het met spinners is haha, want in een filmpje van Ruben Koet werd verteld dat Spinner en howling effecten er waarschijnlijk uit gaan..
          Als je hem nu hebt gehaald is het waarschijnlijk afgelopen batch. Deze heeft spinners weet ik uit ervaring
          Knaldrang

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
            Als je hem nu hebt gehaald is het waarschijnlijk afgelopen batch. Deze heeft spinners weet ik uit ervaring
            Kijk dat zijn de betere berichten!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
              Als je hem nu hebt gehaald is het waarschijnlijk afgelopen batch. Deze heeft spinners weet ik uit ervaring
              Ja klopt het gaat om de 2023 batch

              Comment

              Working...
              X