Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    139,95 bij Orthen.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
      139,95 bij Orthen.
      Als dat de prijs zal zijn vind ik het prima prijs voor deze geweldige box.. nu maar eens afwachten hoe deze het gaat doen op demo,s

      Comment


        #63
        Er is wel echt flink met de video geknoeid hoor.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
          Er is wel echt flink met de video geknoeid hoor.
          Verklaar je nader?
          Want deze video is door mijzelf gemaakt in China en is onbewerkt.
          Dus enige uitleg zou fijn zijn.

          Gr
          Evolution Fireworks
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #65
            A oke, dan zullen de instellingen van je camera misschien anders zijn geweest dan normaal.
            Mijn broertje zag de video, hij heeft er verstand van en zei dat het geluid en de kleur en wit tinten niet klopten. Dat kun je zien aan de flitsen door het beeld blijkbaar.
            Ik heb er zelf geen verstand van verder.
            Maar ik ga er iniedergeval niet vanuit dat jij er zelf iets mee zou doen. Dacht dat dat misschien via china is gebeurt.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              A oke, dan zullen de instellingen van je camera misschien anders zijn geweest dan normaal.
              Mijn broertje zag de video, hij heeft er verstand van en zei dat het geluid en de kleur en wit tinten niet klopten. Dat kun je zien aan de flitsen door het beeld blijkbaar.
              Ik heb er zelf geen verstand van verder.
              Maar ik ga er iniedergeval niet vanuit dat jij er zelf iets mee zou doen. Dacht dat dat misschien via china is gebeurt.
              Dan heb je gelijk.
              Ik heb geen verstand van filmen maar heb wel een behoorlijke investering gedaan om goede beelden te maken in China.
              Zoals reeds eerder aangegeven had ik de witbalans en geluid opname te hoog staan

              gr
              Evolution Fireworks
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                #67
                Je hebt ook een vuurwerkstand, probleem opgelost.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                  Dan heb je gelijk.
                  Ik heb geen verstand van filmen maar heb wel een behoorlijke investering gedaan om goede beelden te maken in China.
                  Zoals reeds eerder aangegeven had ik de witbalans en geluid opname te hoog staan

                  gr
                  Evolution Fireworks
                  Ik vind het zelf prima beelden hoor .
                  En ik heb niet goed gelezen zie ik, je hebt het inderdaad al lang aangegeven excuus.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                    Je hebt ook een vuurwerkstand, probleem opgelost.
                    Op deze camera zit die niet Grizmo.
                    Heb een Sony FDR- AX100E aangeschaft met alle toeters en bellen.

                    gr
                    Marchel
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      Op deze camera zit die niet Grizmo.
                      Heb een Sony FDR- AX100E aangeschaft met alle toeters en bellen.

                      gr
                      Marchel
                      Een zeer goede investering Marcel . Die gaat zich wel terug verdienen. Er zijn maar al teveel fabrikanten die nog productfilmpjes aanbieden met slechte kwaliteit. Een groot deel van mijn producten selecteer ik op basis van de filmpjes, maar als ik de kwaliteit van het product niet kan beoordelen uit het filmpje.. dan koop ik dat product niet.

                      Komen alle films van de nieuwe producten nog op het youtube-kanaal van Evolution?

                      On topic. Dit product lijkt me top!!

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                        Een zeer goede investering Marcel . Die gaat zich wel terug verdienen. Er zijn maar al teveel fabrikanten die nog productfilmpjes aanbieden met slechte kwaliteit. Een groot deel van mijn producten selecteer ik op basis van de filmpjes, maar als ik de kwaliteit van het product niet kan beoordelen uit het filmpje.. dan koop ik dat product niet.

                        Komen alle films van de nieuwe producten nog op het youtube-kanaal van Evolution?

                        On topic. Dit product lijkt me top!!
                        Er komen nog een aantal items waar we geen beeld van hebben.
                        Helaas ligt het merendeel van de fabrieken momenteel stil door de hitte stop.
                        Daarna zullen er nieuwe Samples van worden gemaakt to dat deze naar tevredenheid zijn voor productie.
                        Als alles mijn goedkeur heeft zal ik er de goede beelden van posten.

                        Gr
                        Evolution Fireworks
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #72
                          Geweldige Box dit.Op de lijst gezet.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #73
                            Prachtige box. Blauw is waanzinnig. Ik ben enorm onder de indruk!

                            Hoeveel is limited? Moeten we met slaapzakken voor de deur liggen of kunnen we deze op ons gemak bestellen?

                            Ik heb er nogal een persoonlijke hekel aan als ik bij het ophalen "iets" anders krijg want het betreffende product is op......

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                              Prachtige box. Blauw is waanzinnig. Ik ben enorm onder de indruk!

                              Hoeveel is limited? Moeten we met slaapzakken voor de deur liggen of kunnen we deze op ons gemak bestellen?

                              Ik heb er nogal een persoonlijke hekel aan als ik bij het ophalen "iets" anders krijg want het betreffende product is op......
                              Onze klanten hebben de mogelijkheid dit item eenmalig te reserveren in gewenste aantallen.
                              Erna maken wij een bepaalde schatting qua geschatte verkoop.
                              En dan word dit item eenmalig besteld en dit jaar niet meer nabesteld.

                              Gr
                              Evolution Fireworks
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Onze klanten hebben de mogelijkheid dit item eenmalig te reserveren in gewenste aantallen.
                                Erna maken wij een bepaalde schatting qua geschatte verkoop.
                                En dan word dit item eenmalig besteld en dit jaar niet meer nabesteld.

                                Gr
                                Evolution Fireworks
                                Helder verhaal. Dankjewel!

                                Comment

                                Working...
                                X