Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Hier een Duits straat filmpje van 2 tegelijk.
    Dit is ook hoe ik hem heb ervaren, per 2 tegelijk. Wat een geweld gaf dat! Echt een schitterend product, mits je er van houd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Stand alone is het voor mij door het single effect 'nét niet', maar zo per twee vind ik het ineens wel gruwelijk mooi
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        Ben ik blij dat we er nog een paar hebben staan
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          Ik zou er wat extra geld voor over hebben om de 2016 versie te mogen hebben dit jaar!

          Comment


            Vorig jaar hadden we de snowstorm 1 keer. Dit was werkelijk wow voor ons. Dus, komt deze er dit jaar weer bij? Jaaaa! Maar dan 2 maal in de volgende schiet volgorde: 1,4 en dan 2 en 3 tegelijk. Ben benieuwd naar dit resultaat met 2 van deze boxen gelijktijdig. Wie weet met de noi-z erachter knopen maar ben hier nog niet helemaal over uit. Maar denk dat het dan een mooie finale van het goud projectje gaat worden.

            Comment


              1 van de mooiste boxen samen met de dragon boxen die vanavond geschoten was tijdens de demo. Enkel effect maar wat een schoonheid.

              Comment


                Wat was hij weer mooi zeg! Prachtig. Per 1 of 2 geweldig. Per 5 in de finale in mijn ogen iets te veel van het goede maar wat een effect zeg!

                Comment


                  Wat blijft het toch een geweldige box, blij dat ik hem dit jaar weer in de straat heb staan. Word dit jaar de finale bak, alle 4 de cakes tegelijk

                  Comment


                    Heerlijke box! vorig jaar over getwijfeld maar dit jaar gaat hij er komen!
                    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                    Comment


                      Staan de finale boxen een flink eind achter de demostratie boxen?

                      Comment


                        zo op het oog scheelde het maar 2 a 3 meter

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                          zo op het oog scheelde het maar 2 a 3 meter
                          Ah oké, want stand alone geschoten leek die veel breder dan wanneer deze per 5 werd geschoten in de finale. Of was de camera eerst ingezoomd. Wat vond je van de laatste bak die werd geschoten in de finale. Dat zou de Corolla geweest moeten zijn. Ook per 5 geschoten denk ik.

                          Comment


                            Demo gisteren:

                            Comment


                              Ik heb er een besteld maar twijfel er nog aan om een tweede te bestellen. Stand alone is die al gaaf maar per 2 wordt nog indrukwekkender.

                              Comment


                                Huppakeee deze er ook bij voor komend seizoen! Maar heb lichte twijfel om er nog 1 bij te doen haha

                                Comment

                                Working...
                                X