Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Saaie bak die 2017/18 versie en erg veel geld wat mij betreft. Dat vond ik ook al voor de 2016/17 versie trouwens.

    Comment


      Tsja, Tis een doos met 1 effect, dan moet je wel van dat effect houden. Ik vond m prachtig! Had de 2017 versie, ook hier ontbrak de mine helaas (met 450gr NEM per cake gelukkig nog genoeg ruimte om er alsnog in te doen). Aangezien t niet helemaal duidelijk was of er een goed eindsalvo in zat, heb ik die er zelf maar in gemaakt. Erg geslaagd! Had graag van wat grotere afstand gefilmd, maar geen ruimte voor helaas:

      Comment


        Ik vond deze prim:, grote boeketten, goede burst en elegante crackling. 1-1-2 geschoten. Topper.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
          Saaie bak die 2017/18 versie en erg veel geld wat mij betreft. Dat vond ik ook al voor de 2016/17 versie trouwens.
          Waarom vind je dit een saaie bak? Vanwege het single effect? Je moet van dit effect houden anders schaf je deze bak ook niet aan lijkt mij. Ik vond de snowstorm alles behalve saai. Ben dan ook een goud fan. Maar smaken verschillen natuurlijk. Wij hebben ervan genoten.

          Comment


            Mijn straat filmpje. Zonde van de harde wind.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
              Tsja, Tis een doos met 1 effect, dan moet je wel van dat effect houden. Ik vond m prachtig! Had de 2017 versie, ook hier ontbrak de mine helaas (met 450gr NEM per cake gelukkig nog genoeg ruimte om er alsnog in te doen). Aangezien t niet helemaal duidelijk was of er een goed eindsalvo in zat, heb ik die er zelf maar in gemaakt. Erg geslaagd! Had graag van wat grotere afstand gefilmd, maar geen ruimte voor helaas:

              Prachtig zo! Marchel breng deze alsjeblieft met net zo’n spetterende finale op de markt dit jaar

              Comment


                Wij hadden de 2017 versie, wat ik me nog kan herinneren leken het spinners te zijn ipv die blauwe kleur, ik ben nog aan het kijken of deze gefilmd is door iemand, ik vond het zelf een mooie box, met grote spreiding en harde burst.

                Comment


                  had hem dit jaar ook, wat een machtig mooie bak. Heerlijk als goud finale met net dat beetje extra. Volgend jaar misschien twee keer in finale.
                  greeetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    Dit jaar 2x geschoten in de finale als laatste siercake. Wat een prachtig staaltje vuurwerk. Keiharde klappen en ontiegelijke spreiding! Wauw!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Hij was echt heerlijk ja, hier zou ook zo een 200 schots versie van halen haha. Inmiddels weer besteld voor 2018-2019
                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Ik had en heb de 2017 versie. Blijft nog even 364 dagen drogen!
                        Ik had 2016 die heb ik gestookt, een van de mooiste boxen! Top kwaliteit. 2017 heb ik laten drogen alsook de winternight. Boxen die vochtig aanvoelen laat ik altijd een jaartje drogen. Ik had trouwens meerdere evo producten die echt vochtig waren zoals de sunbeams. Die zitten dan ook in kartonnen dozen en dat is niet ideaal. Mogelijk laat geleverd van de boot of vochtige bunkers. Toch blijft mijn inziens evo top materiaal en top effecten. Doe zo verder!
                        Ook bij vele dealers wordt evo evenveel of meer verkocht dan grotere spelers hoor ik

                        Comment


                          Deze staat op nummer 1 van mijn verlanglijstje, ben echt gek op die spreiding van crackling. Super mooi vind ik dat. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar Winternight en de Serenity

                          Comment


                            Prachtige box, wel iets sneller gemaakt door A,D,B+C te schieten.

                            Comment


                              Die van ons was toch wel een stukje langzamer maar blijft een mooie box.

                              Comment


                                Ik vond het een geweldige bak. Hierbij mijn filmpje, komt langs bij 6:09 (als het goed is verwijst de link direct naar 6:09).

                                Comment

                                Working...
                                X