Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zo dan wat een heerlijke blokje is dit zeg.. ken zomaar een topper worden dit jaar..
    De prijs is wel wat aan de hooge kant maar je heb er wel wat moois voor terug.

    Comment


      #32
      Wow...mooie box..als deze zo in me straat staat word het een jaarlijkse topper

      Comment


        #33
        Onlangs de laatste hand gelegd aan deze geweldige limited edition van Evolution Fireworks, The Snowstorm.
        Het was de bedoeling het nog even stil te houden, maar vanwege de kruitjeuk toch maar on line gezet. Geniet er van, want zo een als deze zijn er maar weinig van. De mondjes gaan open in de straat kan ik je verzekeren en de meterpakketen behoren tot het verleden tijdperk.

        Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

        Comment


          #34
          Wooow! Deze bak MOET ik hebben

          Comment


            #35
            Mooie bak inderdaad, maar waarom is iedereen hier zo wild over??

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
              Mooie bak inderdaad, maar waarom is iedereen hier zo wild over??
              Omdat de kleur blauw heel moeilijk is te maken.
              In combintie met goud en zilver crackling en vooral de timing waarin deze box geschoten word en je daardoor alle kleuren goed kan zien. Daarom. Daarbij, het is geen mixed cake box.
              Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

              Comment


                #37
                Als ie echt zo wordt dan is dit een regelrechte topper.
                Wat een geweldige bak, niets meer aan doen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
                  Omdat de kleur blauw heel moeilijk is te maken.
                  In combintie met goud en zilver crackling en vooral de timing waarin deze box geschoten word en je daardoor alle kleuren goed kan zien. Daarom. Daarbij, het is geen mixed cake box.
                  Mooi verwoord, ik zeg ook niet dat deze niet mooi is!!...maar sommige reageren alsof het ei opnieuw is uitgevonden..
                  Neemt niet weg dat het een mooi product is...

                  Comment


                    #39
                    Hahaha het ei opnieuw uitvinden? Die is nieuw voor me

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                      Hahaha het ei opnieuw uitvinden? Die is nieuw voor me
                      Het verhaal van de kip en het ei...hahahaha. anders maken we er een wiel van..

                      Comment


                        #41
                        Deze is wel heel bruut hoor, vooral op de laatste film.
                        Ik vind de prijs wel aan de hoge kant, maar als ik daar 100% zeker de versie van het laatste filmpje voor krijg, dan komt deze in de collectie!

                        Wil heel, heel graag deze op een winkeldemo zien

                        Comment


                          #42
                          Eerst live zien en dan geef ik mijn mening. Ik ga niet van een film uit.
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                            Eerst live zien en dan geef ik mijn mening. Ik ga niet van een film uit.
                            +1 maar als ie ook maar een beetje in de buurt zit dan van de productvideo neem ik deze mee.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                              Mooi verwoord, ik zeg ook niet dat deze niet mooi is!!...maar sommige reageren alsof het ei opnieuw is uitgevonden..
                              Neemt niet weg dat het een mooi product is...
                              Dat misschien niet inderdaad maar de combinatie van effecten is natuurlijk wel erg mooi.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #45
                                Zo op film is die echt super inderdaad....maar zou hem ook graag bij een demo willen zien voordat ik bestel.....je weet het nooit met die chinezen

                                Comment

                                Working...
                                X