Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euphoria [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Op beeld ben ik erg onder de indruk van deze box. Kan hem hier bestellen voor een freakprijs. Volgens mij is dat wel waar voor je geld. Langdurige box met flinke klappen. En de mine aan het begin is wel show-waardig.
    En heb je hem nog besteld? Ik heb hem afgelopen weekend in ieder geval besteld. Vind deze box mede door het relatief rustige tempo echt een bak om van te genieten.
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 29 July 2017, 21:40.

    Comment


      #32
      Nog een kanshebber voor mij dit jaar. Niet snel maar een prachtige box met mooie heldere kleuren. Echt een mooie box om in de vooravond te laten ontbranden.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #33
        Deze heb ik besteld, review binnen enkele maanden.

        Comment


          #34
          Weer zo'n topper van Evolution. Waarom is hier nog niet zoveel over gesproken? Kleuren die hierin gebruikt zijn lijken wel erg goed uit de verf te komen. De bust lijkt ook wel heerlijk over te komen in de films. Box zelf ziet er ook prachtig uit!

          Comment


            #35
            deze box was me nog niet opgevallen. lekker rustig met prachtige kleuren, prachtige box!

            Comment


              #36
              Zeker een dikke box, net zoals de Ecstatic box. Ook hier herken ik weer wat terug van losse Evolution cakes ( iedergeval de Coco blue ).

              Door de hype op de Solar Storm en de Visions of Ectasy zijn de andere spectacle boxen een beetje op de achtergrond gebleven, terwijl die zeker net zo top zijn.

              Comment


                #37
                Volgens mij is de hype van de Snowstorm groter dan die van de Solar Storm.

                Ectatic en Euphoria zijn wat trager, maar sierlijk zijn ze zeker

                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Zeker een dikke box, net zoals de Ecstatic box. Ook hier herken ik weer wat terug van losse Evolution cakes ( iedergeval de Coco blue ).

                Door de hype op de Solar Storm en de Visions of Ectasy zijn de andere spectacle boxen een beetje op de achtergrond gebleven, terwijl die zeker net zo top zijn.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Zeker een dikke box, net zoals de Ecstatic box. Ook hier herken ik weer wat terug van losse Evolution cakes ( iedergeval de Coco blue ).

                  Door de hype op de Solar Storm en de Visions of Ectasy zijn de andere spectacle boxen een beetje op de achtergrond gebleven, terwijl die zeker net zo top zijn.
                  Hier zit geen Coco Blue in.
                  De film uit post #17 heeft mij kunnen overtuigen om deze box te bestellen. Leent zich naar mijn idee perfect uit om na de Farytail cakes te schieten, omdat die een enkel maar kwalitatief effect hebben. Deze box met zeer veel variatie en top kwaliteit sluit perfect daar bij aan om wat verandering in effecten te brengen en weer door te gaan met meer siervuurwerk.

                  Comment


                    #39
                    Was aangenaam om door te lonten.
                    Deze cakes stralen kwaliteit uit.

                    Bij cake 3 zaten er geen gele snellonten maar leek gewoon visco te zijn.
                    Daar even met snellont gecorrigeerd om zeker te zijn.

                    Comment


                      #40
                      Absoluut een hele mooie sierlijke box en klapte lekker hard, in ieder geval harder dan bijna alle andere boxen. Alleen de rambam klapte nog net een tandje harder. Wat mij echt positief opviel was het tempo, net een tandje sneller dan de productie film maar tempo was daardoor perfect

                      Comment


                        #41
                        Wat een topper van een box. De hype rondom Evolution is terecht.
                        Loeiharde burst, er waren bombettes bij die de hardste klappen van de avond gaven.
                        Stond ik aardig van te kijken, kwam boven de connector box van Piromax.

                        Tempo perfect.
                        Samen met de 4 Seasons de topper van de avond.
                        Hopelijk kan deze kwaliteit behouden blijven.

                        Comment


                          #42
                          Zo wat weinig berichten hier.
                          Prachtige box!
                          Dikke en volle boeketten.

                          Vond m persoonlijk een van de bestemiddeleeuwen boxen van evo!

                          Comment


                            #43
                            Deze had een maat van mij schitterende box ook.Goed hard ook.

                            Comment


                              #44


                              Mooie bak zeker met zijn 2 tegelijk , gaat er goed op .
                              Hierna volgend de 2 bakken van china red de strictly reach for freedom.

                              Comment


                                #45
                                Deze box verdiend wat mij betreft echt wel credits. Het is echt een vette bak uit het evolution assortiment. Deze box schiet een tikkie rustiger dan andere producten maar wel in salvo's. 30mm bombettes zorgen voor mooie grote effecten in de lucht. Het tempo in combinatie met de boeket grootte maakt dit een prima product voor afsteken in de vooravond of als 1 van de eerste boxen na 00:00 uur. Met deze box kun je lekker rustig opbouwen.

                                Comment

                                Working...
                                X