Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Be-roertjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mijn vermoede zegt dat dit nooit door de keuring heen komt
    Laatst aangepast door fexZy; 16 June 2016, 13:35.

    Comment


      #17
      Dit, zoals op de film, komt nooit door de keuring.

      Comment


        #18
        Hij is geweldig!! Net zoals de prijs. Dat wordt een leuk oud en nieuw dit jaar met dit soort leuke vernieuwende producten.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
          Dit, zoals op de film, komt nooit door de keuring.
          We wachten allemaal in spanning op je uitleg

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
            Dit, zoals op de film, komt nooit door de keuring.
            Weten we in ieder geval dat dit waarschijnlijk geen Katan product is.

            Comment


              #21
              zoals bij elke importeur duiken er nu samples op. Films uit china die altijd iets gepimpt zijn. Dus dit zal niet zo in de straat komen.
              Dit gebeurt dus bij ELKE importeur zo ongeveer. Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben naar het uiteindelijke resultaat.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
                Weten we in ieder geval dat dit waarschijnlijk geen Katan product is.

                Hhahahahaha

                Is maar goed ook,want deze cake komt op deze manier/uitvoering niet door de keuring.

                Ik heb deze afgelopen week live gezien en gehoord.

                Comment


                  #23
                  Toch is de junior jack al jaren op de markt geweest...evenals de Crack V5
                  Maar zullen we als importeur zijnde niet de producten van andere importeurs afbranden?

                  Persoonlijk denk ik dat elke importeur de regels wel weet en ook weet aan welke eisen de cakes moeten voldoen om door de keuring te komen. In mijn ogen is dit een prima product, maar het was wel een sample (ja dat weet ik want ik was erbij). In productie zal deze cakes dus zeker wat aangepast moeten worden. Ik ben dan ook benieuwd in welke hoedanigheid deze waaier op de markt zal komen. Maar een vette waaier is het wel!

                  Comment


                    #24
                    Hmm deze ziet er idd goed uit ga hem zekers in gaten houden.. voor zo prijs is topper

                    Comment


                      #25
                      Inmiddels hebben we nog een filmpje mogen ontvangen van deze cake. Dat ziet er toch wel heel goed uit!


                      Comment


                        #26
                        Vanwaar zou deze niet door de keuring komen? Te grote schiethoek? Te harde knal? Vind het allemaal wel meevallen op film. Je hebt al precies zo'n cake alleen zonder de mines; de Final Fate van Wolff. Die trouwens ook een heel stuk goedkoper is per shot! Het zal dan niet van Wolff komen en blijkbaar niet van Katan. Ik heb het idee dat het van Evolution Fireworks komt gezien de belangstelling steeds naar de salute cakes. Met de huidige norm waar alle importeurs ruimschoots in willen blijven zullen het toch geen denderende klappen worden en vermoedelijk geen mooie ti boeketten. Helaas krijg je mij niet enthousiast meer met knalcakes hier in Nederland!

                        Comment


                          #27
                          Ben geneigd jou mijn hoed op te laten eten als dit evo is

                          Comment


                            #28
                            We zullen zien hoe hij in NL presteert.
                            Maar ik heb er vertrouwen in, kan me niet voorstellen dat ze een cake ontwikkelen die op voorhand al niet goedgekeurd wordt .
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Misschien wel een Valk Vuurwerk special, net als die ander knalcake van hun. Wie hem importeert zal later uitwijzen.
                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                #30
                                Ben benieuwd wat de productieversie doet

                                Comment

                                Working...
                                X