Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Misterlucky96 Bekijk bericht
    Bedankt! Heb je misschien een andere aanrader? Heb de wings of darknezs en viking al op mijn lijstje staan. Misschien iets van Pangu, Wolff of Evolution?
    Yellow River, Stars over Barcelona, Cruelty, Crackling Purple.

    Misschien kan je informeren bij je dealer of de Revelation en The Gold Strike van de Underground lijn (Wolff) beschikbaar zijn voor een leuk prijsje.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
      Yellow River, Stars over Barcelona, Cruelty, Crackling Purple.

      Misschien kan je informeren bij je dealer of de Revelation en The Gold Strike van de Underground lijn (Wolff) beschikbaar zijn voor een leuk prijsje.
      Oke Bedankt!

      Comment


        Ik ben nog op zoek naar een paar mooie losse cakes van Rubro Adventures of heavy Legend. Prijsklasse maakt niet zoveel uit. Iemand een goed advies?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Thunder Kingss Bekijk bericht
          Ik ben nog op zoek naar een paar mooie losse cakes van Rubro Adventures of heavy Legend. Prijsklasse maakt niet zoveel uit. Iemand een goed advies?
          Blue Lagoon
          Daisy Beam
          Gravity
          Heavy Legend 16s
          Super Cluster XXL (of Killer Instinct)

          Comment


            Ik zit te twijfelen als laatste cake tussen de Massive en de Hallucinator.

            Welke zouden jullie nemen?
            Ik heb beide namelijk nog nooit gehad.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
              Ik zit te twijfelen als laatste cake tussen de Massive en de Hallucinator.

              Welke zouden jullie nemen?
              Ik heb beide namelijk nog nooit gehad.
              Beiden mooie cakes maar de massive knalt de hallucinator er makkelijk uit, de massive is veel overweldigender.

              Comment


                Zit nog te kijken voor een box bij zena. De keuze is dus uit de zena crackling shape box, zena mixed box en de original's brutal box. Welke raden jullie aan?
                Ik heb de zena cakebox vorig jaar al gehad en heb liever iets nieuws maar is een optie wanneer jullie bovenstaande boxen afraden.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                  Zit nog te kijken voor een box bij zena. De keuze is dus uit de zena crackling shape box, zena mixed box en de original's brutal box. Welke raden jullie aan?
                  Ik heb de zena cakebox vorig jaar al gehad en heb liever iets nieuws maar is een optie wanneer jullie bovenstaande boxen afraden.
                  Originals finest box is ook een toppertje!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                    Originals finest box is ook een toppertje!
                    Klopt maar die krijg ik al gratis bij mn bestelling als ik een box van 90 euro extra uitzoek.

                    Comment


                      De crackling shape box komt wel goed tot zijn recht op de films, en het is een waaier box, als je daarvan houd zou ik deze nemen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                      Zit nog te kijken voor een box bij zena. De keuze is dus uit de zena crackling shape box, zena mixed box en de original's brutal box. Welke raden jullie aan?
                      Ik heb de zena cakebox vorig jaar al gehad en heb liever iets nieuws maar is een optie wanneer jullie bovenstaande boxen afraden.
                      075 zaantjee

                      Comment


                        Een vraag gewoon om te kijken hoe de rest van de freaks erover denken.
                        En mischien leuk om het jaar door teckomen als een soort verkoopcadviseur.

                        Budget 250 a 300 euro.
                        Besteden bij bredavuurwerk icm freakcode 250.

                        Alleen siervuurwerk.
                        Het moet genoeg zijn om de dag door tekomen maar ook goed.

                        Hoe zal jullie lijst er dan uitzien

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                          Zit nog te kijken voor een box bij zena. De keuze is dus uit de zena crackling shape box, zena mixed box en de original's brutal box. Welke raden jullie aan?
                          Ik heb de zena cakebox vorig jaar al gehad en heb liever iets nieuws maar is een optie wanneer jullie bovenstaande boxen afraden.
                          De Crackling Shape vindt ik erg gaaf, echt een dikke spektakel box, maar je moet er van houden (vooral cake 1).
                          Als je een box zoekt zou ik voor de Mixed gaan, die heeft meer tempo en een groter scala aan effecten.
                          Als je ze los wil schieten is de Brutal ook een goede optie, maar heeft naar mijn mening veel effecten die op elkaar lijken.

                          Persoonlijk zou ik voor de Crackling Shape gaan, maar het ligt er ook erg aan wat je al in je collectie hebt en welk gaatje je met deze box wilt vullen.

                          Comment


                            Er zijn weer heel wat topcakes op de markt en de keuze is lastig. Hoe zou jullie top 4 eruit zien met:
                            Crown Mix-Evolution, Insane-Evolution, Brocade King Blue-Evolution en Yellow River-Pangu. Heb nog budget voor twee.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Mundo Bekijk bericht
                              Er zijn weer heel wat topcakes op de markt en de keuze is lastig. Hoe zou jullie top 4 eruit zien met:
                              Crown Mix-Evolution, Insane-Evolution, Brocade King Blue-Evolution en Yellow River-Pangu. Heb nog budget voor twee.
                              1. Yellow River
                              2. Insane
                              3. Brocade King Blue
                              4. Crown Mix

                              Ik zou voor de Yellow River en de Insane gaan.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
                                1. Yellow River
                                2. Insane
                                3. Brocade King Blue
                                4. Crown Mix

                                Ik zou voor de Yellow River en de Insane gaan.
                                De Insane en Crown Mix zijn nog nergens op een demo te zien geweest. Maar Evolution kennende zit dit wel goed

                                Comment

                                Working...
                                X