Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eerste knallen al gehoord ?

    Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

    Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Nu ik dit type gaat er een cake de lucht in.
    Helaas heeft dat in de buurt waar ik woon niks met de aanloop naar oud en nieuw te maken.
    Ik woon in een volksbuurt en bij elke feestelijke gelegenheid wordt hier siervuurwerk afgestoken. Voor op straat, zonder gedoe.
    Pas als de harde knallers savonds uit het parkje hier gaan komen weet je dat december weer dichtbij komt.

    Comment


      #3
      Gek genoeg? Nee eigenlijk niet.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Doordeweeks nog lekker rustig, maar in het weekend hoor ik sinds een week of 2 wel wat knallen in de buurt

        Dan is het zeker altijd lekker druk bij jullie tijdnes o&n nlvuurwerk?

        Comment


          #5
          Hier de afgelopen weken al leuk spul voorbij horen/zien komen in de buurt. Voornamelijk tijdens de feestweek. En af een toe een knal her en der in buurt.

          Comment


            #6
            Woon in een buurt met veel ouderen. Het is dus meestal al half december als de eersten beginnen...

            Comment


              #7
              Af en toe hoor ik wel een knalletje.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #8
                Hoor wel eens wat de lucht in gaan hier. Meestal cake's of een single shot, maar ook wel eens losse knallers.

                Comment


                  #9
                  niks, nada.

                  Comment


                    #10
                    Ja hoorde net paar rotjes liep groepje jongens buiten beetje zielig..

                    Comment


                      #11
                      Nope, naast de lokale shows wordt hier nog helemaal niks afgestoken.
                      Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                      Comment


                        #12
                        Hier zojuist een knal te horen van, denk ik, een vuurpijl. Verder relatief rustig.
                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          #13
                          Hier in de buurt wordt ook niks afgestoken, maar op 1 januarie om 00.00 uur gaan ze helemaal los

                          Comment


                            #14
                            Af en toe gaat er hier eens een cake af. Vaak is dat om 0:00 dus verjaardag oid. buiten dat om gebeurd er hier nog niks al zal dat vast nog wel gebeuren hoe dichter we bij de 31e in de buurt komen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Zeker wel. afgelopen weekeinde een echt zware dreun die half Soest gehoord moet hebben...

                              Comment

                              Working...
                              X