Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk meterpakket is het meest nostalgisch ?????

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PC290109.jpg
Vertoningen:1
Grootte:220,6 KB
ID:	1558414

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PICT0232.jpg
Vertoningen:1
Grootte:181,4 KB
ID:	1558412

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PICT0509.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,4 KB
ID:	1558413

    wat foto,s van meterpakketten de afgelopen jaren
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

    Comment


      #47
      Die middelste lijkt idd op die van vroeger veel artikelen zaten er toen ook in . Volgens mij is die van lesli vuurwerk?

      Comment


        #48
        Vroeger had je, onder andere in die meter paketten, van die soort fonteinen genaamd: green bamboo, yellow bees, red sun, white snow o.i.d. dat vond ik altijd de tofste die er in zaten. Volgens mij werden die een paar jaar terug ook nog los verkocht. Helaas kan ik die nergens meer vinden nu. Iemand tips?

        Comment


          #49
          Voor mij blijft toch het GBV meterpakket het meest nostalgisch. Zat altijd een kleine ratelband in en een soort trein achtige fontein.

          Comment


            #50
            De middelste is inderdaad van lesli. Bovenste van original. 3e weet ik eigelujk niet
            Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
              Vroeger had je, onder andere in die meter paketten, van die soort fonteinen genaamd: green bamboo, yellow bees, red sun, white snow o.i.d. dat vond ik altijd de tofste die er in zaten. Volgens mij werden die een paar jaar terug ook nog los verkocht. Helaas kan ik die nergens meer vinden nu. Iemand tips?
              Ja dat is oldskool inderdaad.Alleen waar vind je die nog en de kwaliteit is niet meer zoals vroegah van red lantern.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #52
                En niet te vergeten een kartonnetje"baby travellers"pijltjes zat er bijna altijd bij!��
                http://youtube.com/user/ broodje pyro

                Comment


                  #53
                  Slexht nieuws lesli heeft de labels vernieuwd

                  Comment


                    #54
                    dit pakketje is nog origineel zoals op de site staat..
                    Vuurwerk kopen doe je online bij Vuurwerkplanet, de grootste vuurwerkshop van Nederland. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt.

                    heb er even een mailtje aan gewaagd en werd positief beantwoord dat de afbeeldingen kloppen.
                    toch nog wat leuke originele labels

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door !mike! Bekijk bericht
                      dit pakketje is nog origineel zoals op de site staat..
                      Vuurwerk kopen doe je online bij Vuurwerkplanet, de grootste vuurwerkshop van Nederland. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt.

                      heb er even een mailtje aan gewaagd en werd positief beantwoord dat de afbeeldingen kloppen.
                      toch nog wat leuke originele labels
                      Klopt.. Zena heeft deze ook en nog een meter pakket met oude labels en men bevestigde dat de labels gelijk waren



                      Comment


                        #56
                        Bijna 1 euro per gr....best een goeie prijs vind ik persoonlijk.
                        Spring joy, happines...wat een nostalgie, heerlijk.
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161116_222234.jpg
Vertoningen:1
Grootte:208,8 KB
ID:	1558835
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Klopt en deze ook even besteld,voor de heb gewoon.. misschien die andere meter ook nog even aanschaffen.

                          Comment


                            #58
                            Leuk om te zien dat pakketje hierboven. Bestelde ik als kind altijd het bekende "vader zoon pakket" toen nog 23 gulden. Dat ze dat nog steeds verkopen joh

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Darjon Bekijk bericht
                              Voor mij blijft toch het GBV meterpakket het meest nostalgisch. Zat altijd een kleine ratelband in en een soort trein achtige fontein.
                              Geen GBV maar het lijkt er verdacht veel op https://www.vuurwerktoppers.nl/westl...tersierpakket/
                              Well, that depends...

                              Comment


                                #60
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	pakketwitbaard1992a.jpg
Vertoningen:1
Grootte:88,7 KB
ID:	1558838

                                Tis dan wel geen meter pakket maar dit is toch harde plasser werk of niet dan?

                                Foto:

                                Oudennieuwarchief.nl

                                Comment

                                Working...
                                X