Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] China Red 2015! [WINNAARS BEKEND!]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Helaas, bij mij ging het niet hoe het had moeten lopen. Ondanks mijn mails, pm's etc. was het bij mijn dealer niets bekend en ook kon men sowieso hun Mega Maxi's niet meegeven. Helaas toch teleurgesteld naar huis gegaan, mede door de slechte communicatie waar ik al bang voor was. :(
    Ik ga dit op pakken, je heb een pm.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      VWC en CHINA RED bedankt voor de leuke prijs en voor diegene die enige problemen ondervinden zal best goed komen , want voor iedereen zijn het nu hele hectische tijden , bij deze allemaal een knallend oud en nieuw

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
        Super blij met mijn Final Solution! Dank jullie wel vwc en China Red!
        En wat extra's hoorde ik uit betrouwbare bron
        [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

        Comment


          Grizmo raizer lees even je pm
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            Zo dan! Had de full sky gewonnen bij jullie. Wat een grote pijlen dacht ik toen ik ze ophaalde. Heb pijlen nooit zo top gevonden. Maar deze!! Wauw wat een grote effecten! Bedankt. Volgend jaar koop ik ze zelf!!

            Comment


              Toen ik deze cake ophaalde was er een stikker opgeplakt met winnaar China Red Nogmaals bedankt Vuurwerkcrew en China Red voor de Mega Maxi, hij was super!

              Comment


                Iedereen zijn prijs opgehaald?
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment

                Working...
                X