Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallucinator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Echt een prachtbak! Presteerde geweldig op huisman demo

    Comment


      #62
      Film van vanavond:

      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
        Film van vanavond:

        Echt blij dat ik er 1 gewonnen heb hopelijk wordt hij wel uitgeleverd natuurlijk
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #64
          prachtige cake, ook gefilm tijdens huisman vuurwerk demo:
          https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

          Comment


            #65
            Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:



            Wat een topper dit! Ik had stiekem al gedacht dat het wel eens een topper zou kunnen worden, gezien alle hype van Vuurwerktotaal er omheen met prijsvragen en dergelijk. Maar dat is helemaal terecht! Dit is echt een super cake, zeker voor dat bedrag.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #66
              Dat ziet er weer super uit! De recente demofilms van alle nieuwe producten van Vuurwerktotaal lijken er net zo fantastisch uit te zien als op de Chinafilms en ook in het verleden hebben ze wat dat betreft niet teleurgesteld. Als de Color Change ook nog zo lekker presteert hebben ze, samen met de Massive, flink wat toppers in huis voor dezelfde mooie prijs.
              https://www.youtube.com/simansays

              Comment


                #67
                Hele gave bak voor de prijs! Heb er een gewonnen en ben daar blij mee, toppertje!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Ben ook heel blij dat ik deze mooie cake heb gewonnen.
                  flimpje ziet er top uit!

                  Comment


                    #69
                    Zeer mooie cake voor het geld
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #70
                      Op film prachtig, heb er een aantal bestel voor mijn show en nog één voor de jaarwisseling! Ben benieuwd.

                      Comment


                        #71
                        Vandaag netjes de bestelling mogen ontvangen, netjes geregeld hoor.
                        Complimenten

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26
                          Ed raket heeft ze niet meer, hou er maar rekening mee dat we wat anders krijgen rick
                          Ze hebben ze vast wel gereserveerd in het dc, ondanks dat je zo nu niet meer kan bestellen.

                          Comment


                            #73
                            Er is een hele hype ontstaan rond deze cake, de marketing van VuurwerkTotaal zit uitstekend in elkaar. Altijd is het dan afwachten of het ook daadwerkelijk echt een topper is. Nu blijkt op de demo beelden dat het inderdaad een klasse bak is. Blij dat ik er eentje heb besteld en dat voor 19,50

                            Comment


                              #74
                              Blij dat ik 1 heb gewonnen
                              Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                              Comment


                                #75
                                Misschien roep ik hier iets wat niet hier thuis hoort maar ik wil het toch even kwijt.
                                Elk vuurwerkverkooppunt heeft toch een aantal maal een bepaald product besteld in China en heeft dat netjes geregistreerd?
                                Hoe kan het dan mogelijk zijn dat er consumenten zijn die hun product wel kunnen bestellen, maar dat er uiteindelijk een vervanger voor in de plaats komt?
                                Waarom doet niet elk verkooppunt het zoals vuurwerktotaal, mik hem van je site als je ziet dat hij op is...
                                I think I'm rocking with the best!

                                Comment

                                Working...
                                X