Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

    Comment


      Blijven mooie potjes extreme salute 3.0 was dit jaar te koop bij valk vuurwerk zou wel leuk zijn als er nog een versie 4.0 kwam
      We hebben weer genoten!!!

      Comment


        De 3.0 van Valk was niet leverbaar.Je kreeg gewoon de normale versie.
        Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
          Lekkere bijdrage!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PyroJ Bekijk bericht
            Blijven mooie potjes extreme salute 3.0 was dit jaar te koop bij valk vuurwerk zou wel leuk zijn als er nog een versie 4.0 kwam
            Er is maar één Extreme Salute versie die ook deze naam mag dragen in mijn mening en die zijn nog beter dan de ES van VuurwerkVisie en Wolff, dat zijn die van het vroegere Brave & Wichers:

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




            Dat is pas kwaliteit en laten ze deze op de markt brengen, nou dan koop ik er gelijk een paar kartonnen van.

            Edit: youtube functie werkt niet dus.
            Het leven is een feest!

            Comment


              en hoe zit het dit jaar? Kan je ze alle zes kopen? Zoja kan je verschil zien tussen de cakes?
              Keep it legal!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                Er is maar één Extreme Salute versie die ook deze naam mag dragen in mijn mening en die zijn nog beter dan de ES van VuurwerkVisie en Wolff, dat zijn die van het vroegere Brave & Wichers:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




                Dat is pas kwaliteit en laten ze deze op de markt brengen, nou dan koop ik er gelijk een paar kartonnen van.

                Edit: youtube functie werkt niet dus.

                Filmpje werk wel, teminste die van 0:55 sec. Maar dat filmpje is zooo oud... 2008... Maar inderdaad ((ALS)) ze deze kwaliteit hadden, had ik er zeker wel 25 euro voor over!! (Normale adviesprijs). Waren echt goed!!

                Trouwens de Big 19 zijn gelijk aan de hedendaagse extreme-salutes als ik me niet vergis? Maar Ik heb niks te klagen over de Big 19.. voor de kartonprijzen het BESTE prijs-kwalitiet product. Iets meer dan 10 euro de stuk.

                Helaas geen oude meer, maar wie weet wat de toekomst bied. + Der zijn vast nog wel genoeg producten met diezelfde effecten van het filmpje en met diezelfde of nog betere kwaliteit. Een kwestie van goed zoeken.

                Alhoewel... Betere kwaliteit.. Moeilijk!!


                Groet

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                  en hoe zit het dit jaar? Kan je ze alle zes kopen? Zoja kan je verschil zien tussen de cakes?
                  De versie van Barely Legal (Extreme Salute 2.0) is genummerd.
                  Op de achterkant kun je zien welk nummer je hebt... let op: het staat niet heel erg groot aangegeven

                  4 en 6 hebben mijn voorkeur!
                  No Pyro no Party

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Stief Bekijk bericht
                    De versie van Barely Legal (Extreme Salute 2.0) is genummerd.
                    Op de achterkant kun je zien welk nummer je hebt... let op: het staat niet heel erg groot aangegeven

                    4 en 6 hebben mijn voorkeur!
                    Maar let op: dit is het Extreme Salute topic!! Voor de ES 2.0 is een apart topic omdat dit toch echt heel andere cakes zijn, de 2.0 versie zit bijna 2x zoveel kruit in als de de gewone ES en de ES 3.0!! Zie http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?27888
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      Tweemaal de Extreme Salute

                      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                      Comment


                        Hier nog twee stuks:

                        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                        Comment

                        Working...
                        X