Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Machinaal gefabriceerd vuurwerk verovert de markt'.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Had de Nighthawk gratis gekregen,
    Zaten geen losse tubes in, maar er zaten gaten in een soort hard kunststof waar de bombettes in zaten.

    Wat me wel opviel was dat er een aantal bombettes duidelijk minder hoog kwamen dan de rest.
    Hoeft natuurlijk niks te maken te hebben met dat het machinaal gemaakt is, maar het viel me wel op...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door anthony Bekijk bericht
      Dat verklaard de goedkope prijzen ook denk ik zo?
      Het zal d'r mee te maken hebben Maar de fabriek Staat strategisch in Duitsland zelf dus weinig kosten aan Transport en ze hoeven geen bunkers te hebben met verplichte Sprinkler installaties en de hele mikmak d'r omheen

      Comment


        #18
        Natuurlijk zal het veiliger wezen maar het ouderwetse handgemaakte vuurwerk was toch veel mooier,vooral de matjes.

        Comment


          #19
          Qua prestaties heb ik eerlijk gezegd nog geen enkele verbetering gezien ten opzichte van traditioneel geproduceerde cakes... Eerder het tegenovergestelde.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door White thunder1 Bekijk bericht
            Trouwens Weco maak al jaren met machines vuurwerk
            Bedoel je Weco Duitsland?
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #21
              mijn enige ervaring is met de pyromould thunderbrick van Lesli welke ik een erg leuke cake vind maar 2 van de 8 stuks klapten uit elkaar. dus tjaaaaa..... niet onder de indruk tot dusver

              Comment


                #22
                Zelf tot dusver enkel de sky samurai als pyromould gehad, 2 stuks gehad, beiden uit elkaar geklapt met scherven tot een paar meter afstand...
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Bij mij ook, 2 pyromould blokjes gehad. Een klapte uit elkaar, bij een kwamen de bombettes allemaal maar 2 meter hoog.

                  Comment


                    #24
                    Interessant dat ik dit topic nu zie ik heb namelijk hetzelfde ervaren met pyromould.. namelijk met de salute 16 van wolff.. En het staat nog op film ook


                    Hierdoor liep mijn finale in de soep omdat mijn schietkist te dicht bij de knalcakes stond en de batterijen lagen eruit...

                    Hoop dat dit probleem snel verholpen zal/kan worden want het is een terugkomen probleem zo te zien!

                    Romano

                    Comment


                      #25
                      Ja Weco in Eitorf,sorrie voor mijn late reactie RandomDaniel

                      Comment


                        #26
                        In China word ook al jaren machinaal vuurwerk.
                        Echter gebeurd dit nu meer en meer op grotere schaal.
                        Volgens mij is dit topic opgezet als zijnde het machinaal gemaakte Pyromould.
                        Echter komen er ook steeds meer machines die papertube cakes kunnen produceren welke nog steeds mijn favo is.
                        Ben zelf ook geen fan van Pyromould items daar deze minder bewerkelijk zijn dan de aloude papertube cakes.
                        Weco maakt hoofdzakelijk zijn raketten machinaal echter komen de bombettes volgens mij kant en klaar uit China en worden deze in Eitorf tot finished product omgezet zodat het de naam Made in Germany kan dragen.

                        gr
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #27
                          Pyromould is wel prima opzich.Alleen had er 2 van weco was heel de inhoud uit gevallen waarschijnlijk op de kop gestaan?Alles terug zitten douwen en ging alsnog goed gelukkig.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment

                          Working...
                          X